bip wiązowna bip wiązowna Polska Fundusze EU Czyste powietrze Rodo Ochrona Danych Osobowych
logo nagłówek
szukaj
=
logo mniejsze
logo wiązowna

Infolinia urzędu:
22 512 58 00

e-mail:
urzad@wiazowna.pl

Wzorowa gmina logo

Załatw sprawę w urzędzie

Urząd Gminy Wiązowna pracuje w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00, a od wtorku do piątku w godz. 8.00 – 16.00.

Obsługa prowadzona jest na pięciu stanowiskach w Biurze Obsługi Mieszkańca, a w sprawach z zakresu ewidencji ludności i Urzędu Stanu Cywilnego w pokoju nr 001. 

Herb Gminy Wiązowna

Urząd Gminy Wiązowna

ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna
tel. 22 512 58 00, fax 22 512 58 02
e-mail: urzad@wiazowna.pl

Gmina Wiązowna

NIP: 532-000-02-34
REGON: 013268994
Kod terytorialny: 1417082

Gminne telefony interwencyjne

Bezdomne zwierzęta i wypadki z udziałem zwierząt 605 874 227
Gospodarka odpadami 661 969 850
USC ws. zgonów 603 435 500

Adresy skrytek podawczych gminy i Urzędu Gminy

Gmina Wiązowna /GminaWiazowna/SkrytkaESP
Urząd Gminy Wiązowna /UrzadGminyWiazowna/SkrytkaESP

 

Janusz Budny Wójt Gminy w granatowej marynarce stoi lekko bokiem
Janusz Budny, Wójt Gminy Wiązowna

Janusz Budny – Wójt Gminy
pok. 205
sekretariat: tel. 22 512 58 01
e-mail: sekretariat@wiazowna.pl

Zakres zadań: reprezentacja gminy na zewnątrz; kierownik urzędu gminy; zwierzchnik dyrektorów jednostek organizacyjnych gminy. Wójt sprawuje nadzór nad: Urzędem Stanu Cywilnego, Centrum Usług Wspólnych Gminy Wiązowna, Centrum Usług Społecznych Gminy Wiązowna, Domem Dziennym Senior+, Spółką komunalną HYDRODUKT sp. z o. o., Inspektorem Ochrony Danych Osobowych.

Anna Sikora, Zastępca Wójt Gminy Wiązowna
Anna Sikora, Zastępca Wójta Gminy Wiązowna

Anna Sikora – Zastępca Wójta Gminy
pok. 204
tel. 22 512 58 01
e-mail: a.sikora@wiazowna.pl

Zakres zadań: zastępowanie wójta podczas jego nieobecności, nadzór nad: Wydziałem Środowiska i Nieruchomości, Wydziałem Planowania Przestrzennego, Wydziałem Inwestycji i Wydziałem Rozwoju Gospodarczego.

Anna Rosłaniec sekretarz gminy w granatowej bluzce z rozkloszowanym rękawem
Anna Rosłaniec, Sekretarz Gminy Wiązowna

Anna Rosłaniec – Sekretarz Gminy
pok. 203
tel. 22 512 58 03
kom. 603 685 510
e-mail: a.roslaniec@wiazowna.pl

Zakres zadań: nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa przez pracowników urzędu; kierownik urzędu w czasie nieobecności wójta; redaktor naczelna czasopisma samorządowego „Powiązania”. Nadzór nad pracami: Wydziału Administracyjnego, Wydziału Spraw Społecznych, Wydziału Gospodarki Komunalnej, Gminnego Ośrodka Kultury w Wiązownie, Biblioteki Publicznej Gminy Wiązowna i Środowiskowego Domu Samopomocy Gminy Wiązowna.

Agnieszka Kowalska, Skarbnik Gminy Wiązowna
Agnieszka Kowalska, Skarbnik Gminy Wiązowna

Agnieszka Kowalska– Skarbnik Gminy
pok. 101
tel. 22 512 58 04, fax. 22 512 58 59
e-mail: a.kowalska@wiazowna.pl

Zakres zadań: realizacja polityki finansowej gminy; nadzór nad majątkiem gminy, pracą Wydziału Finansowego i Wydziału Podatków.

Biuro Obsługi Mieszkańca
pok. 106 i 212
tel. 22 512 58 08, fax. 22 512 58 02

Sławek Burbicki, Wydział Planowania Przestrzennego
Sławek Burbicki, Wydział Planowania Przestrzennego

Sławomir Burbicki – Naczelnik
pok. 107
tel. 22 512 58 10
e-mail: s.burbicki@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału, udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków. Koordynacja działań w zakresie procedur planistycznych i postępowań dotyczących ustalania warunków zabudowy, opracowywanie dokumentów planistycznych.

Monika Bednarczyk, Wydział Planowania Przestrzennego
Monika Bednarczyk, Wydział Planowania Przestrzennego

Monika Bednarczyk – Inspektor
pok. 106
tel. 22 512 58 13
e-mail: m.bednarczyk@wiazowna.pl

Zakres zadań: prowadzenie postępowań w sprawach o wydanie, zmianę lub przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, sporządzanie analiz urbanistycznych, obsługa mieszkańców i przedsiębiorców w w/w. zakresie.

Aneta Grzelak, Wydział Planowania Przestrzennego
Aneta Grzelak, Wydział Planowania Przestrzennego

Aneta Grzelak – Inspektor
pok. 106
tel. 22 512 58 11
e-mail: aneta.grzelak@wiazowna.pl

Zakres zadań: prowadzenie postępowań w sprawach o wydanie, zmianę lub przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, sporządzanie analiz urbanistycznych, obsługa mieszkańców i przedsiębiorców w w/w. zakresie.

Karolina Jackowska, Wydział Planowania Przestrzennego
Karolina Jackowska, Wydział Planowania Przestrzennego

Karolina Jackowska – Podinspektor
pok. 106
tel. 22 512 58 12
e-mail: k.jackowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: współpraca z firmami; postępowania w sprawach o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, a także na wydanie decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu  lokalizacji inwestycji celu publicznego; zmiana lub uchylanie decyzji o warunkach zabudowy.

Joanna Piętka - Wydział Planowania Przestrzennego

Joanna Małaszuk – Podinspektor
pok. 106
tel. 22 512 58 13
e-mail: j.malaszuk@wiazowna.pl

Zakres zadań: współpraca z firmami; postępowania w sprawach o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, a także na wydanie decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu  lokalizacji inwestycji celu publicznego; zmiana lub uchylanie decyzji o warunkach zabudowy.

Joanna Sarnowska, Wydział Planowania Przestrzennego
Joanna Sarnowska, Wydział Planowania Przestrzennego

Joanna Sarnowska – Zastępca Naczelnika
pok. 212
tel. 22 512 58 16
e-mail: j.sarnowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: Opracowywanie dokumentów planistycznych i analiz urbanistycznych, wypisy i wyrysy z planów zagospodarowania i studium; informacje o przeznaczeniu nieruchomości, obsługa mieszkańców i przedsiębiorców w w/w. zakresie.

Anna Szafrańska, Wydział Planowania Przestrzennego
Anna Szafrańska, Wydział Planowania Przestrzennego

Anna Szafrańska – Główny Specjalista
pok. 106
tel. 22 512 58 17
e-mail: a.szafranska@wiazowna.pl

Zakres zadań: prowadzenie postępowań w sprawach o wydanie lub zmianę decyzji o warunkach zabudowy, sporządzanie analiz urbanistycznych, obsługa mieszkańców i przedsiębiorców w w/w. zakresie.

Magdalena Wicik, Wydział Planowania Przestrzennego
Magdalena Wicik, Wydział Planowania Przestrzennego

Magdalena Wicik – Referent
pok. 106
tel. 22 512 58 17
e-mail: m.wicik@wiazowna.pl

Zakres zadań: Wypisy i wyrysy z planów miejscowych i studium; prowadzenie postępowań w sprawach o wydanie, zmianę lub przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, sporządzanie analiz urbanistycznych; informacje o przeznaczeniu nieruchomości, obsługa mieszkańców i przedsiębiorców w w/w. zakresie.

pok. 009 (naczelnik), 007, 010 i 011
tel. 22 512 58 20, fax. 22 512 58 02

Iwona Marczyk, Naczelnik Wydziału Środowiska i Nieruchomości
Iwona Marczyk, Naczelnik Wydziału Środowiska i Nieruchomości

Iwona Marczyk  – Naczelnik Wydziału
pok. 009
tel. 22 512 58 20
e-mail: i.marczyk@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków.

Agnieszka Chyżyńska, Wydział Środowiska i Nieruchomości

Agnieszka Chyżyńska – Zastępca Naczelnika

Biuro Obsługi Mieszkańca/ pok. 007
tel. 22 512 58 24
e-mail: a.chyzynska@wiazowna.pl

Zakres zadań: obsługa wniosków z programu „Czyste Powietrze” i dotacje gminne do wymiany pieców, edukacja ekologiczna.

biała kartka

Karolina Czajka – Młodszy Referent

pok. 010
tel. 22 512 58 27
e-mail: k.czajka@wiazowna.pl

Zakres zadań: prowadzenie spraw z zakresu wycinki drzew, pomników przyrody oraz zabytków.

Izabela Guzowska, Wydział Środowiska i Nieruchomości
Izabela Guzowska, Wydział Środowiska i Nieruchomości

Izabela Guzowska – Referent

pok. 010
tel. 22 512 58 29
e-mail: i.guzowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: gospodarka odpadami, usuwanie azbestu, edukacja ekologiczna, wnioski o wpis do Rejestru działalności regulowanej.

Natalia Murach, Wydział Środowiska i Nieruchomości
Natalia Murach, Wydział Środowiska i Nieruchomości

Natalia Murach  – Referent
pok. 010
tel. 22 512 58 29
e-mail: n.murach@wiazowna.pl

Zakres zadań: przyjmowanie deklaracji w sprawie opłaty za gospodarowanie odpadami, egzekucja należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami, przyjmowanie reklamacji w sprawie usług związanych z odbiorem odpadów komunalnych.

Maria Jaworowska, Wydział Środowiska i Nieruchomości
Maria Jaworowska, Wydział Środowiska i Nieruchomości

Maria Jaworowska – Inspektor
pok. 011
tel. 22 512 58 23
e-mail: m.jaworowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: podziały gruntów, regulacje stanów prawnych gruntów, komunalizacja mienia, gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości.

Joanna Kociszewska, Wydział Środowiska i Nieruchomości
Joanna Kociszewska, Wydział Środowiska i Nieruchomości

Joanna Kociszewska  – Główny Specjalista
pok. 007
tel. 22 512 58 26, kom. (w sprawie zwierząt) 605 874 227
e-mail: j.kociszewska@wiazowna.pl

Zakres zadań: decyzje środowiskowe; rolnictwo; łowiectwo; opinie geologiczne; edukacja ekologiczna.

Paulina Kowalska, Wydział Środowiska i Nieruchomości
Paulina Kowalska, Wydział Środowiska i Nieruchomości

Paulina Kowalska – Podinspektor
pok. 010
tel. 22 512 58 28
e-mail: p.kowalska@wiazowna.pl

Zakres zadań: opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, egzekucja należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, kontrola deklaracji „śmieciowych”

Sylwia Stachurska, Wydział Środowiska i Nieruchomości
Sylwia Stachurska, Wydział Środowiska i Nieruchomości

Sylwia Stachurska – Główny Specjalista
pok. 011
tel. 22 512 58 22
e-mail: s.stachurska@wiazowna.pl

Zakres zadań: punkty adresowe, nadawanie nazewnictwo ulic, dzierżawy i sprzedaż nieruchomości, odszkodowania za nieruchomości.

Luiza Szczęsna, Wydział Środowiska i Nieruchomości
Luiza Szczęsna, Wydział Środowiska i Nieruchomości

Luiza Szczęsna – Inspektor
pok. 011
tel. 22 512 58 21
e-mail: l.szczesna@wiazowna.pl

Zakres zadań: opłata adiacencka, renta planistyczna, służebności przesyłu, komunalizacja nieruchomości.

pok. 209, 212 i 211 (naczelnik)
tel. 22 512 58 60, fax. 22 512 58 02

Dariusz Szczęsny, Naczelnik Wydziału Inwestycji
Dariusz Szczęsny, Naczelnik Wydziału Inwestycji

Dariusz Szczęsny – Naczelnik Wydziału
pok. 211
tel. 22 512 58 60
kom. 605 500 185
e-mail: d.szczesny@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków.

Tadeusz Dąbrowski, wydział Inwestycji
Tadeusz Dąbrowski, Wydział Inwestycji

Tadeusz Dąbrowski – Główny Specjalista
pok. 209
tel. 22 512 58 62
e-mail: t.dabrowski@wiazowna.pl

Zakres zadań: przygotowanie inwestycji z zakresu budowy budynków oświatowych, dróg i oświetlenia ulicznego, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.

Tomasz Mielnicki, Wydział Inwestycji
Tomasz Mielnicki, Wydział Inwestycji

Tomasz Mielnicki – Główny Specjalista
pok. 209
tel. 22 512 58 63
e-mail: t.mielnicki@wiazowna.pl

Zakres zadań: przygotowanie inwestycji z zakresu budowy dróg i oświetlenia ulicznego, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, realizacja przedsięwzięć inwestycyjnych z funduszu sołeckiego

Katarzyna Rosłaniec, Wydział Inwestycji
Katarzyna Rosłaniec, Wydział Inwestycji

Katarzyna Rosłaniec – Inspektor
pok. 209
tel. 22 512 58 65
e-mail: k.roslaniec@wiazowna.pl

Zakres zadań: przygotowanie inwestycji z zakresu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, realizacja przedsięwzięć inwestycyjnych z funduszu sołeckiego.

Emilia Szaruga, Wydział Inwestycji
Emilia Szaruga, Wydział Inwestycji

Emilia Szaruga – Inspektor
pok. 209
tel. 22 512 58 61
e-mail e.szaruga@wiazowna.pl

Zakres zadań: Przygotowanie inwestycji z zakresu budowy budynków, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, realizacja przedsięwzięć inwestycyjnych z funduszu sołeckiego.

pok. 103 (naczelnik) i 104
tel. 22 512 58 09, fax. 22 512 58 02
BOM Podatki – tel. 22 512 58 09

Mariola Kwiatkowska, Naczelnik Wydziału Podatków
Mariola Kwiatkowska, Naczelnik Wydziału Podatków

Mariola Kwiatkowska – Naczelnik Wydziału
pok. 103
tel. 22 512 58 70
e-mail: m.kwiatkowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków; kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników; księgowość podatkowa; zaświadczenia z ewidencji podatkowej.

Emilia Badurska, Wydział Podatków
Emilia Badurska, Wydział Podatków

Emilia Badurska – Inspektor
pok. 104
tel. 22 512 58 72
e-mail: e.badurska@wiazowna.pl

Zakres zadań: sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków; kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników; obliczanie wysokości podatku; zaświadczenia z ewidencji podatkowej; zwrot podatku akcyzowego rolnikom.

biała kartka

Aneta Biedrzycka – Inspektor
Pok. 104
tel. 22 512 58 73
e-mail: a.biedrzycka@wiazowna.pl

Zakres zadań: sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków, kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników, obliczanie wysokości podatku oraz zwrot podatku akcyzowego rolnikom.

Katarzyna Matosek - Wydział Podatków

Katarzyna Matosek – Podinspektor
pok. 104
tel. 22 512 58 72
e-mail: k.matosek@wiazowna.pl

Zakres zadań: sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków: kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników, obliczanie wysokości podatku, zaświadczenia z ewidencji podatkowej.

Anna Okrzeja - Goździk, Wydział Podatków
Anna Okrzeja - Goździk, Wydział Podatków

Anna Okrzeja – Goździk – Główny Specjalista
pok. 104
tel. 22 512 58 73
e-mail: a.okrzeja@wiazowna.pl

Zakres zadań: sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków: kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników, obliczanie wysokości podatku, zaświadczenia z ewidencji podatkowej.

Paulina Tomaszewska, Wydział Podatków
Paulina Tomaszewska, Wydział Podatków

Paulina Tomaszewska – Główny Specjalista
pok. 103
tel. 22 512 58 71
e-mail: p.tomaszewska@wiazowna.pl

Zakres zadań: sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków; kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników; obliczanie wysokości podatku; zaświadczenia z ewidencji podatkowej; zwrot podatku akcyzowego rolnikom.

Weronika Wysmułek, Wydział Podatków
Weronika Wysmułek, Wydział Podatków

Weronika Wysmułek – Główny Specjalista
pok. 105
tel. 22 512 58 74, kom. 605 510 840
e-mail: w.wysmulek@wiazowna.pl

Zakres zadań: sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków; kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników; kontrola podatkowa.

Justyna Paplińska - Matera, wydział Finansów
Justyna Paplińska - Matera, Naczelnik Wydziału Finansów

Justyna Paplińska-Matera – Naczelnik Wydziału Finansów
pok. 102
tel. 22 512 58 40, fax. 22 512 58 59
e-mail: j.paplinska-matera@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału, udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków, ewidencja wydatków bieżących i inwestycyjnych, w tym pochodzących ze środków UE.

biała kartka

Paulina Cacko-Ciecierska – Referent
pok. 105
tel. 22 512 58 47
e-mail: p.cacko@wiazowna.pl

Wioleta Dzierżanowska, Wydział Finansów
Wioleta Dzierżanowska, Wydział Finansów

Wioleta Dzierżanowska – Inspektor
pok. 110
tel. 22 512 58 48
e-mail: w.dzierzanowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: ewidencja podatku VAT, czynsze, najmy, dzierżawy, w tym dzierżawy pasa drogowego, wieczyste  użytkowanie gruntu

biała kartka

Marta Floriańczyk – Referent
pok. 110
tel. 22 512 58 45
e-mail: m.florianczyk@wiazowna.pl

Zakres zadań: ewidencja dochodów bieżących i inwestycyjnych, dekretacja dokumentów księgowych oraz uzgodnienia obrotów i sald kont jednostki.

Bożena Nejman, wydział Finansów
Bożena Nejman, Wydział Finansów

Bożenna Nejman – Pracownik Administracyjny
pok. 110
tel. 22 512 58 45
e-mail: b.nejman@wiazowna.pl

Zakres zadań: ewidencja dochodów bieżących i inwestycyjnych oraz związanych z realizacją zadań zleconych.

Monika Stan, Wydział Finansów
Monika Stan, Wydział Finansów

Monika Stan – Główny Specjalista
pok. 110
tel. 22 512 58 46
e-mail: m.stan@wiazowna.pl

Zakres zadań: projekt budżetu; zmiany w budżecie; ewidencja planów budżetowych; sprawozdawczość.

Beata Turska, Wydział Finansów
Beata Turska, Wydział Finansów

Beata Turska – Główny Specjalista
pok. 105
tel. 22 512 58 47
e-mail: b.turska@wiazowna.pl

Zakres zadań: płatności przelewowe, ewidencja opłat za zajęcie pasa drogowego oraz opłat adiacenckich, kredyty i pożyczki Gminy.

Paula Woźnica, Wydział Finansowy
Paula Woźnica, Wydział Finansowy

Paula Woźnica – Inspektor
pok. 110
tel. 22 512 58 48
e-mail: p.woznica@wiazowna.pl

Zakres zadań: Wieloletnia Prognoza Finansowa, Fundusz Sołecki, gospodarka drukami ścisłego zarachowania, rozliczanie dotacji, dzierżawa pasa drogowego.

Justyna Sadkowska, Naczelnik Wydziału Rozwoju Gospodarczego
Justyna Sadkowska, Naczelnik Wydziału Rozwoju Gospodarczego

Justyna Sadkowska – Naczelnik Wydziału
Pawilon Kultury
tel. 22 512 58 80
kom. 601 901 509
e-mail: j.sadkowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału, udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków.

Katarzyna Bliszczyk, Wydział Rozwoju Gospodarczego
Katarzyna Bliszczyk, Wydział Rozwoju Gospodarczego

Katarzyna Bliszczyk – Inspektor
Pawilon Kultury
tel. 22 512 58 85, kom. 605 510 680
e-mail: k.bliszczyk@wiazowna.pl

Zakres zadań: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.

 

.

Olga Pieniak - Nowak, Wydział Rozwoju Gospodarczego
Olga Pieniak - Nowak, Wydział Rozwoju Gospodarczego

Olga Pieniak-Nowak – Główny Specjalista
Pawilon Kultury
tel. 22 512 58 82
e-mail: o.nowak@wiazowna.pl

Zakres zadań: środki zewnętrzne (krajowe i UE); rozliczanie dotacji i pożyczek na zadania gminne.

 

.

Monika Piórkowska, Wydział Rozwoju Gospodarczego
Monika Piórkowska, Wydział Rozwoju Gospodarczego

Monika Piórkowska – Główny Specjalista
Pawilon Kultury
tel. 22 512 58 81
e-mail: m.piorkowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: środki zewnętrzne (krajowe i UE); rozliczanie dotacji i pożyczek na zadania gminne.

 

.

pokój nr 001
tel. 22 512 58 36, fax. 22 512 58 02
e-mail: usc@wiazowna.pl

Agnieszka Kijowska, Urząd Stanu Cywilnego
Agnieszka Kijowska, Urząd Stanu Cywilnego

Agnieszka Kijowska – Zastępca Kierownika USC
pok. 001
tel. 22 512 58 36, kom. 603 435 500
e-mail: a.kijowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego, wydawanie dowodów osobistych, prowadzenie ewidencji ludności i rejestru wyborców.

Anna Wolak, Urząd Stanu Cywilnego
Anna Wolak, Urząd Stanu Cywilnego

Anna Wolak – Zastępca Kierownika USC
pok. 001
tel. 22 512 58 36
e-mail: a.wolak@wiazowna.pl

Zakres zadań: rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego, wydawanie dowodów osobistych, prowadzenie ewidencji ludności i rejestru wyborców.

pok. 003, 006, 202, 207, 208 i 210 (naczelnik)
tel. 22 512 58 30, fax. 22 512 58 58

Elżbieta Różańska, Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych
Elżbieta Różańska, Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych

Elżbieta Różańska – Naczelnik Wydziału, Zastępca Przewodniczącej GKRPA
pok. 210
tel. 22 512 58 30
kom.  603 330 058
e-mail: e.rozanska@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków; Biuletyn Informacji Publicznej; przygotowanie wyborów i referendów.

Karol Bronikowski, Wydział Spraw Społecznych
Karol Bronikowski, Wydział Spraw Społecznych

Karol Bronikowski – Inspektor
pok. 208
tel. 22 512 58 38
kom. (ws. zarządzania kryzysowego) 603 703 660
e-mail: k.bronikowski@wiazowna.pl

Zakres zadań: komunikacja publiczna; zarządzanie kryzysowe i obrona cywilna; współpraca z jednostkami OSP; rady seniorów.

Edyta Brońka, Wydział Spraw Społecznych
Edyta Brońka, Wydział Spraw Społecznych

Edyta Brońka – Główny Specjalista
Samodzielne stanowisko ds. Archiwum Zakładowego, Koordynator
Biura Obsługi Mieszkańca

pok. 008
tel. 22 512 58 07, 726 777 559
e-mail: e.bronka@wiazowna.pl

Zakres zadań: kancelaryjna obsługa klientów, ePUAP, rejestr instytucji kultury, organizacja wyborów i referendów, Biuletyn Informacji Publicznej.

Paulina Grzęda, Wydział Spraw Społecznych
Paulina Grzęda, Wydział Spraw Społecznych

Paulina Grzęda – Młodszy Referent
Biuro Obsługi Mieszkańca
tel. 22 512 58 00
e-mail: p.grzeda@wiazowna.pl

Zakres zadań: kancelaryjna obsługa klientów, ePUAP, Karta Seniora, Biuletyn Informacji Publicznej.

Magdalena Grzegrzółka, Wydział Spraw Społecznych
Magdalena Grzegrzółka, Wydział Spraw Społecznych

Magdalena Grzegrzółka – Inspektor
pok. 208
tel. 22 512 58 32
kom. 603 117 322
e-mail: m.grzegrzolka@wiazowna.pl

Zakres zadań: organizacja imprez gminnych, współpraca z organizacjami pozarządowymi, opieka nad miejscami pamięci, ochrona zdrowia.

Karolina Piekarska, Wydział Spraw Społecznych
Karolina Piekarska, Wydział Spraw Społecznych

Karolina Piekarska – Młodszy Referent
pok. 202
tel. 22 512 58 01
e-mail: k.piekarska@wiazowna.pl

Zakres zadań: obsługa sekretariatu w tym: prowadzenie terminarza kadry zarządzającej; obsługa spotkań; prowadzenie rejestru delegacji służbowych i zarządzeń Wójta; prowadzenie spraw z zakresu udzielania informacji publicznej.

Marzena Szulik, Wydział Spraw Społecznych
Marzena Szulik, Wydział Spraw Społecznych

Marzena Szulik – Inspektor
pok. 207
tel. 22 512 58 37, 607 104 139
e-mail: m.szulik@wiazowna.pl

Zakres zadań: sprawy sołeckie.

Izabela Trzaska, Wydział Spraw Społecznych
Izabela Trzaska, Wydział Spraw Społecznych

Izabela Trzaska – Inspektor
pok. 207
tel. 22 512 58 35 lub tel. 609 402 204
e-mail: i.trzaska@wiazowna.pl

Zakres zadań: obsługa stron tuwiazowna.pl i wiazownapolmaraton.pl, sekretarz redakcji pisma “Powiązania”, media społecznościowe, System Powiadamiania Mieszkańców.

Dominika Twardziak, Wydział Spraw Społecznych
Dominika Twardziak, Wydział Spraw Społecznych

Dominika Twardziak – Podinspektor, Sekretarz GKRPA
pok. 207
tel. 22 512 58 33
kom. (ws. rady) 603 209 701
e-mail: d.twardziak@wiazowna.pl

Zakres zadań: obsługa rady gminy i jej komisji; rejestr uchwał rady.

Paweł Zawadka, Wydział Spraw Społecznych
Paweł Zawadka, Wydział Spraw Społecznych

Paweł Zawadka – Podinspektor
pok. Biuro Obsługi Mieszkańca
tel. 22 512 58 05
kom. 693 025 030
e-mail: pawel.zawadka@wiazowna.pl

Zakres zadań: działalność gospodarcza; pozwolenia na sprzedaż alkoholu; obsługa przedsiębiorców, potwierdzanie Profilu Zaufanego.

pok. 108, 111 i 112 (naczelnik)
tel. 22 512 58 50, fax. 22 512 58 02

Agnieszka Karwowska, Naczelnik Wydziału Administracji
Agnieszka Karwowska, Naczelnik Wydziału Administracyjnego

Agnieszka Karwowska – Naczelnik Wydziału
pok. 112
tel. 22 512 58 50
e-mail: a.karwowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków; sprawy kadrowe.

Agnieszka Gąska, Wydział Administracyjny
Agnieszka Gąska, Wydział Administracyjny

Agnieszka Gąska – Referent
pok. 111
tel. 22 512 58 53
e-mail: a.gaska@wiazowna.pl

Zakres zadań: rozliczanie delegacji; prowadzenie spraw z zakresu szkoleń pracowników oraz z zakresu dostępności budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Ewelina Jakubczak, Wydział Administracyjny
Ewelina Jakubczak, Wydział Administracyjny

Ewelina Jakubczak  – Referent
pok. 108
tel. 22 512 58 58
e-mail: e.jakubczak@wiazowna.pl

Zakres zadań: procedowanie umów i zamówień do wartości 130 000 zł  oraz ich rozliczanie, zgodnie z przedmiotem działania Wydziału Administracyjnego. Prowadzenie budżetu wydziału i rejestru faktur.

Kamila Lech, Wydział Administracyjny
Kamila Lech, Wydział Administracyjny

Kamila Lech  – Inspektor
pok. 111
tel. 22 512 58 52
e-mail: k. lech@wiazowna.pl

Zakres zadań: prowadzenie spraw kadrowych pracowników urzędu, dokonywanie do ZUS zgłoszeń pracowników, wyrejestrowań oraz zmian.

Inga Marczyk, Wydział Administracji
Inga Marczyk, Wydział Administracyjny

Inga Marczyk – Zastępca Naczelnika
pok. 111
tel. 22 512 58 51
e-mail: in.marczyk@wiazowna.pl

Zakres zadań: naliczanie wynagrodzeń; umowy cywilno – prawne; diety dla radnych i sołtysów; delegacje i ryczałty samochodowe.

Mariusz Książek, Wydział Administracji
Mariusz Książek, Wydział Administracyjny

Mariusz Książek – Pracownik Gospodarczy
kom. 669 640 804

Zakres zadań: prace konserwatorskie; transport.

Ryszard Sierpiński, Wydział Administracyjny
Ryszard Sierpiński, Wydział Administracyjny

Ryszard Sierpiński – Pracownik Gospodarczy

Zakres obowiązków: pielęgnowanie terenu wokół Urzędu Gminy Wiązowna, drobne prace remontowe.

Małgorzata Kałowska, Wydział Administracyjny
Małgorzata Kałowska, Wydział Administracyjny

Małgorzata Kałowska

Zakres zadań: utrzymanie w czystości pomieszczeń urzędu gminy.

Małgorzata Chłopik, Wydział Administracyjny
Małgorzata Chłopik, Wydział Administracyjny

Małgorzata Chłopik

Zakres zadań: utrzymanie w czystości pomieszczeń urzędu gminy.

Adrian Książek, Wydział Administracyjny
Adrian Książek, Wydział Administracyjny

Adrian Książek  – Kurier

Kom. 609 797 171

Zakres zadań: doręczanie korespondencji, której nadawcą jest Urząd Gminy Wiązowna.

pok. 004 (naczelnik) i 005
tel. 22 512 58 90

Marta Gajda, Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej
Marta Gajda, Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej

Marta Gajda – Naczelnik Wydziału
pok. 004
tel. 22 512 58 90, kom. 691 330 995
e-mail: m.gajda@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków, współpraca ze spółkami wodnymi.

Aleksandra Bielecka, Wydział Gospodarki Komunalnej
Aleksandra Bielecka, Wydział Gospodarki Komunalnej

Aleksandra Bielecka – Główny Specjalista
pok. 005
tel. 22 512 58 95
kom. 603 338 030
e-mail: a.bielecka@wiazowna.pl

Zakres zadań: prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeniem mienia, gospodarki nieruchomościami zabudowanymi, tj. Gminny Park Centrum i Laguna, prowadzenie budżetu wydziału.

Andrzej Gawryś, Wydział Gospodarki Komunalnej
Andrzej Gawryś, Wydział Gospodarki Komunalnej

Andrzej Gawryś – Referent
pok. 005
tel. 22 512 58 92
e-mail: a.gawrys@wiazowna.pl

Zakres zadań: prowadzenie spraw w zakresie gospodarki nieruchomościami zabudowanymi tj. świetlice (wynajem) i place zabaw.

Barbara Kotowicz, Wydział Gospodarki Komunalnej
Barbara Kotowicz, Wydział Gospodarki Komunalnej

Barbara Kotowicz – Referent

pok. 005
tel. 22 512 58 93
kom. 609 100 277
e-mail: b.kotowicz@wiazowna.pl

Zakres zadań: prowadzenie spraw w zakresie pasa drogowego dotyczących zjazdów, organizacji ruchu, przejazdów nienormatywnych, lokalizacji i zajęcia pasa drogowego.

Weronika Kobus – pomoc administracyjna

pok. 005
tel. 22 512 58 92
e-mail: w.kobus@wiazowna.pl

Zakres zadań: pomoc przy realizacji obsługi rezerwacji świetlic, przygotowywania projektów umów dzierżawy, użyczenia, użytkowania i najmu.

Wioleta Keler, Wydział Gospodarki Komunalnej
Wioleta Keler, Wydział Gospodarki Komunalnej

Wioleta Keler – Referent

pok. 005
tel. 22 512 58 94
e-mail: w.keler@wiazowna.pl

Zakres zadań: prowadzenie spraw w zakresie pasa drogowego dotyczących głównie lokalizacji i zajęcia pasa drogowego w celu prowadzenia robót i umieszczania w pasie drogowym urządzeń obcych.

Łukaszuk Katarzyna – Podinspektor
pok. 005
tel. 22 512 58 95
e-mail: k.lukaszuk@wiazowna.pl

Zakres zadań: zarządzanie i administrowanie nieruchomościami, głównie w zakresie świetlic wiejskich.

Radosław Skrzeczkowski – Audytor wewnętrzny
pok. 201
tel. 22 512 58 01
email: r.skrzeczkowski@wiazowna.pl

Data opublikowania strony: 08/01/2016