radio button eu button
logo nagłówek
cz-b pomniejsz powiększ szukaj bip wiązowna bip wiązowna
=
logo mniejsze
logo wiązowna

Infolinia urzędu:
22 512 58 00

e-mail:
urzad@wiazowna.pl

Załatw sprawę w urzędzie

Załatw sprawę w urzędzie

Szanujemy Twój czas. Wiemy, że nie zawsze możesz załatwić sprawy w urzędzie w standardowych godzinach. Dlatego w każdy poniedziałek jesteśmy do dyspozycji od 8.00 aż do 18.00, a od wtorku do piątku od 8.00 do 16.00. Jeśli nie możesz przyjść, skontaktuj się z nami online albo zadzwoń. Chętnie pomożemy!

Herb Gminy Wiązowna

Urząd Gminy Wiązowna
ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna
tel. 22 512 58 00, fax 22 512 58 02
e-mail: urzad@wiazowna.pl

Kierownictwo Urzędu

1-Janusz-Budny

Janusz Budny  – Wójt Gminy
pok. 205
sekretariat: tel. 22 512 58 01
email: sekretariat@wiazowna.pl

Zakres zadań: reprezentacja gminy na zewnątrz; kierownik urzędu gminy; zwierzchnik dyrektorów jednostek organizacyjnych gminy. Wójt nadzoruje pracę: Wydziału Ochrony Środowiska, Wydziału Inwestycji, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiązownie, Zakładu Wodociągów i Kanalizacji.

93-Tomasz-Kostyra

Tomasz Kostyra – Zastępca Wójta Gminy
pok. 202
tel. 22 512 58 01
e-mail: t.kostyra@wiazowna.pl

Zakres zadań: zastępowanie wójta podczas jego nieobecności, nadzór nad: Dziennym Domem „Senior –WIGOR”, Wydziałem Planowania Przestrzennego, Oświatą Gminną.

90-Anna-Rosłaniec

Anna Rosłaniec – Sekretarz Gminy
pok. 203
tel. 22 512 58 03
kom. 603 685 510
e-mail: a.roslaniec@wiazowna.pl

Zakres zadań: nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa przez pracowników urzędu; kierownik urzędu w czasie nieobecności wójta; redaktor naczelna czasopisma samorządowego „Powiązania”. Nadzór nad pracami: Wydziału Administracyjnego, Wydziału Spraw Społecznych, Gminnego Ośrodka Kultury w Wiązownie, Gminnej Biblioteki Publicznej w Wiązownie.

71-Alicja-Matuszewska

Alicja Matuszewska – Skarbnik Gminy
pok. 101
tel. 22 512 58 04, fax. 22 512 58 59, kom. 600 347 202
e-mail: a.matuszewska@wiazowna.pl

Zakres zadań: realizacja polityki finansowej gminy; nadzór nad majątkiem gminy i pracami Wydziału Finansowego i Wydziału Podatków.

Wydział Planowania Przestrzennego

Biuro Obsługi Mieszkańca
pok. 005, 106 i 107 (naczelnik)
tel. 22 512 58 08, fax. 22 512 58 02

Maciej Nejman  – Naczelnik wydziału
pok. 107
tel. 22 512 58 10
kom. 605 101 770
e-mail: m.nejman@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków.

Sławomir Burbicki

Sławomir Burbicki – Główny Specjalista
pok. 005
tel. 22 512 58 16
e-mail: s.burbicki@wiazowna.pl

Zakres zadań: opinie architektoniczne i urbanistyczne, wypisy i wyrysy z planów zagospodarowania i  studium; informacje o przeznaczeniu nieruchomości; opracowywanie dokumentów planistycznych.

Jolanta-Lipska

Jolanta Lipska – Podinspektor
pok. 005
tel. 22 512 58 17
e-mail: j.lipska@wiazowna.pl

Zakres zadań: opinie architektoniczne i urbanistyczne, wypisy i wyrysy z planów zagospodarowania i  studium; informacje o przeznaczeniu nieruchomości; opracowywanie dokumentów planistycznych.

Alicja-Białobrzeska

Alicja Białobrzeska – Inspektor
Biuro Obsługi Mieszkańca
tel. 22 512 58 08
e-mail: a.bialobrzeska@wiazowna.pl

Zakres zadań: obsługa klientów, pomoc w prawidłowym wypełnianiu wniosku o warunki zabudowy oraz sprawdzenie wniosku w zakresie jego kompletności.

Milena-Gołąb

Milena Gołąb – Inspektor
pok. 106
tel. 22 512 58 12
e-mail: m.golab@wiazowna.pl

Zakres zadań: współpraca z firmami; postępowania w sprawach o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, a także na wydanie decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; zmiana lub uchylanie decyzji o warunkach zabudowy.

Karolina-Jackowska

Karolina Jackowska – Podinspektor
pok. 106
tel. 22 512 58 11
e-mail: k.jackowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: współpraca z firmami; postępowania w sprawach o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, a także na wydanie decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; zmiana lub uchylanie decyzji o warunkach zabudowy.

Anastazja-Lech

Anastazja Lech – Podinspektor
pok. 106
tel. 22 512 58 13
e-mail: a.lech@wiazowna.pl

Zakres zadań: współpraca z firmami; postępowania w sprawach o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, a także na wydanie decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; zmiana lub uchylanie decyzji o warunkach zabudowy.

DSC_0018

Agnieszka Petrou
pok. 106
tel. 22 512 58 14
e-mail: a.petrou@wiazowna.pl

Zakres zadań: współpraca z firmami;  postępowania w sprawach wydania decyzji i umów na zajęcie pasa drogowego.

Ewa Piotrowska – Inspektor
pok. 106
tel. 22 512 58 14
e-mail: e.piotrowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: współpraca z firmami; postępowania w sprawach o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, a także na wydanie decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; zmiana lub uchylanie decyzji o warunkach zabudowy.

Rafał Musiałek

Rafał Musiałek – Inspektor
pok. 005
tel. 22 512 58 19
e-mail: r.musialek@wiazowna.pl

Zakres zadań: zaświadczenia, wypisy i wyrysy z planów zagospodarowania i  studium, informacje o przeznaczeniu nieruchomości

Wydział Ochrony Środowiska

pok. 008 (naczelnik), 009, 010 i 011
tel. 22 512 58 24, fax. 22 512 58 02

Iwona Marczyk  – Naczelnik wydziału
pok. 008
tel. 22 512 58 20
e-mail: i.marczyk@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków.

Przemysław-Kaźmierczak

Przemysław Kaźmierczak – Inspektor
pok. 009
tel. 22 512 58 21
e-mail: p.kazmierczak@wiazowna.pl

Zakres zadań: prawo wodne, melioracje i spółki wodne.

Joanna-Kociszewska

Joanna Kociszewska  – Inspektor
pok. 011
tel. 22 512 58 26, kom. (w sprawie zwierząt) 605 874 227
e-mail: j.kociszewska@wiazowna.pl

Zakres zadań: decyzje środowiskowe; rolnictwo; łowiectwo; opinie geologiczne; edukacja ekologiczna.

Witold-Kostrzyński

Witold Kostrzyński – Podinspektor
pok. 010
tel. 22 512 58 27
e-mail: w.kostrzynski@wiazowna.pl

Zakres zadań: Prowadzenie postępowań w zakresie udzielenia zezwolenia na usunięcie drzew, pomniki przyrody, edukacja ekologiczna

DSC_0032-3

Paulina Żurawska – Podinspektor
pok. 011
tel. 22 512 58 22
e-mail: p.zurawska@wiazowna.pl

Zakres zadań: gospodarka gruntami, opłaty od nieruchomości, nazewnictwo ulic i placów, numeracja porządkowa, edukacja ekologiczna

Monika Zielińska

Monika Zielińska – Główny specjalista
pok. 011
tel. 22 512 58 23
e-mail: m.zielinska@wiazowna.pl

Zakres zadań: podziały gruntów, regulacje stanów prawnych gruntów, komunalizacja mienia, gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości.

Anna Bogucka – Podinspektor
pok. 010
tel. 22 512 58 24
e-mail: a.bogucka@wiazowna.pl

Zakres zadań: gospodarka odpadami, usuwanie azbestu, wnioski o wpis do Rejestru działalności regulowanej, edukacja ekologiczna

Wydział Inwestycji

pok. 209 i 212
tel. 22 512 58 64, fax. 22 512 58 02

Dariusz Szczęsny – Naczelnik wydziału
pok. 209 tel. 22 512 58 60 kom. 605 500 185
e-mail: d.szczesny@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków.

Tadeusz-Dąbrowski

Tadeusz Dąbrowski – Podinspektor
pok. 209
tel. 22 512 58 62
e-mail: t.dabrowski@wiazowna.pl

Zakres zadań: budowa dróg, budowa obiektów oświatowych i kulturalnych.

Jan-Wierzbicki

Jan Wierzbicki – Główny specjalista
pok. 209
tel. 22 512 58 61, kom.  609 100 277
e-mail: j.wierzbicki@wiazowna.pl

Zakres zadań: budowa oświetlenia ulicznego.

Ewelina-Kowalska

Ewelina Kowalska – Główny Specjalista
pok. 212
tel. 22 512 58 64
e-mail: e.kowalska@wiazowna.pl

Zakres zadań: zamówienia publiczne; środki zewnętrzne (krajowe i UE); rozliczenia dotacji i pożyczek na inwestycje gminne.

Justyna Sadkowska

Justyna Sadkowska – Główny Specjalista
pok. 212
tel. 22 512 58 64, kom. (ws. funduszu sołeckiego) 601 901 509
e-mail: j.sadkowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: zamówienia publiczne, fundusz sołecki, strategia rozwoju gminy.

Olga-Nowak

Olga Nowak – Podinspektor
pok. 212
tel. 22 512 58 64
e-mail: o.nowak@wiazowna.pl

Zakres zadań: środki zewnętrzne (krajowe i UE); rozliczanie dotacji i pożyczek na zadania gminne.

Tomasz Mielnicki

Tomasz Mielnicki – Podinspektor
pok. 209
tel. 22 512 58 63
email: t.mielnicki@wiazowna.pl

Zakres zadań: udział w przygotowaniu inwestycji z zakresu budowy dróg i oświetlenia ulicznego, kanalizacji i wodociągów

Wydział Podatków

pok. 103 (kierownik) i 104
tel. 22 512 58 09, fax. 22 512 58 02

Elżbieta Cieślak  – Naczelnik wydziału
pok. 103
tel. 22 512 58 41
e-mail: e.cieslak@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków.

Mariola-Kwiatkowska

Mariola Kwiatkowska – Zastępca naczelnika
pok. 104
tel. 22 512 58 43
e-mail: m.kwiatkowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: księgowość podatkowa; wydawanie zaświadczeń z ewidencji podatkowej – księgowej.

Ewelina-Rafał

Ewelina Rafał – Inspektor
pok. 104
tel. 22 512 58 42
e-mail: e.rafal@wiazowna.pl

Zakres zadań: obliczanie wysokości podatku; zwrot akcyzy rolnikom; kontrola podatkowa; zaświadczenia z ewidencji podatkowej.

DSC_0008

Weronika Wysmułek -Inspektor
pok. 104
tel. 22 512 58 43
e-mail: w.wysmulek@wiazowna.pl

Zakres zadań: sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków, kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników, przeprowadzenie kontroli podatkowej.

Wydział Finansowy

pok. 102, 105 i 108
tel. 22 512 58 48, fax. 22 512 58 59

Agnieszka-Kowalska

Agnieszka Kowalska – Naczelnik wydziału, główny księgowy urzędu
pok. 102
tel. 22 512 58 40
e-mail: a.kowalska@wiazowna.pl

Zakres zadań: ewidencja wydatków bieżących i majątkowych Gminy oraz środków zewnętrznych (dotacji)

Monika-Stan

Monika Stan – Główny Specjalista
pok. 102
tel. 22 512 58 46
e-mail: m.stan@wiazowna.pl

Zakres zadań: projekt budżetu; zmiany w budżecie; ewidencja planów budżetowych; sprawozdawczość

Janina-Kociszewska

Janina Kociszewska – Inspektor
pok. 108
tel. 22 512 58 47
e-mail: ja.kociszewska@wiazowna.pl

Zakres zadań: czynsz, najem i dzierżawa; opłaty za media w budynkach komunalnych; użytkowanie wieczyste; rozliczenia VAT.

Bożenna-Nejman

Bożenna Nejman – Inspektor
pok. 108
tel. 22 512 58 45
e-mail: b.nejman@wiazowna.pl

Zakres zadań: ewidencja dochodów bieżących i inwestycyjnych oraz związanych z realizacją zadań zleconych

Beata-Turska

Beata Turska – Główny Specjalista
pok. 105
tel. 22 512 58 47
email: b.turska@wiazowna.pl

Zakres zadań: płatności przelewowe, ewidencja opłat za zajęcie pasa drogowego oraz opłat adiacenckich, kredyty i pożyczki Gminy

Dorota Pawlina-Kotowicz- Pomoc administracyjna
pok. 105
tel. 22 512 58 47
email: d.pawlina-kotowicz@wiazowna.pl

zakres zadań: prowadzenie Centralnego Rejestru Umów, ewidencja sum depozytowych (wadia, zabezpieczenia).

Małgorzata Milewska – Inspektor
pok.105
tel: 22 512 58 48
email: m.milewska@wiazowna.pl

zakres zadań: realizacja i rozliczanie funduszu sołeckiego, Wieloletnia Prognoza Finansowa.

DSC_0358

Justyna Paplińska-Matera – Główny Specjalista
pok.108
tel. 22 512 58 45
e-mail: j.paplinska-matera@wiazowna.pl

Zakres zadań: ewidencja wydatków bieżących i inwestycyjnych, ewidencja wydatków strukturalnych.

Urząd Stanu Cywilnego

pok. 006
tel. 22 512 58 36, fax. 22 512 58 02
email: usc@wiazowna.pl

Agnieszka Kijowska – Zastępca kierownika USC
pok. 006
tel. 22 512 58 36
e-mail: a.kijowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego, wydawanie dowodów osobistych, prowadzenie ewidencji ludności i rejestru wyborców.

DSC_0093

Anna Wolak – Podinspektor
pok. 006
tel. 22 512 58 36
e-mail: a.wolak@wiazowna.pl

Zakres zadań: wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego, wydawanie dowodów osobistych, prowadzenie ewidencji ludności i rejestru wyborców.

Wydział Spraw Społecznych

pok. 004, 208 i 210
tel. 22 512 58 31, fax. 22 512 58 58

Lidia Piotrowska1

Lidia Piotrowska – Naczelnik wydziału
pok. 210
tel. 22 512 58 30
kom.  603 117 322
e-mail: l.piotrowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków; Biuletyn Informacji Publicznej; przygotowanie wyborów i referendów.

Joanna Iwańska

Joanna Iwańska – Główny specjalista
pok. 201
tel. 22 512 58 01
email: j.iwanska@wiazowna.pl, sekretariat@wiazowna.pl

Zakres zadań: prowadzenie sekretariatu wójta; rejestr zarządzeń wójta.

Michał Białek

Michał Białek – Główny Specjalista
pok. 208
tel. 22 512 58 38
kom. (ws. zarządzania kryzysowego) 603 703 660
email: m.bialek@wiazowna.pl

Zakres zadań: komunikacja publiczna; zarządzanie kryzysowe i obrona cywilna; współpraca z jednostkami OSP i organizacjami pozarządowymi; wydarzenia sportowe.

Anna Gałkowska

Anna Gałkowska – Inspektor
pok. 001
tel. 22 512 58 05, kom. 603 330 058
email: a.galkowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: działalność gospodarcza; organizacja spotkań z przedsiębiorcami; zezwolenia na sprzedaż alkoholu; rejestr hoteli; obsługa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

Anna-Sawińska

Anna Sawińska – Inspektor
pok. 001
tel. 22 512 58 05, kom. 603 330 058
email: a.sawinska@wiazowna.pl

Zakres zadań: przetwarzanie wniosków w CEIDG; organizacja spotkań z przedsiębiorcami; zezwolenia na sprzedaż alkoholu; rejestr hoteli; sekretarz Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych; koordynator programu „Ogólnopolska Karta Seniora – edycja Gmina Wiązowna”.

1

Edyta Brońka – Inspektor/samodzielne stanowisko ds. Archiwum Zakładowego
Biuro Obsługi Mieszkańca
tel. 22 512 58 07
email: e.bronka@wiazowna.pl

Zakres zadań: obsługa klientów urzędu; ePUAP

Małgorzata Kąkol

Małgorzata Kąkol – Inspektor
Biuro Obsługi Mieszkańca
tel. 22 512 58 07
email: m.kakol@wiazowna.pl

Zakres zadań: obsługa klientów urzędu; ePUAP

DSC_0329

Paula Woźnica – Podinspektor
pok. 207
tel. 22 512 58 33
kom. (ws. rady) 603 209 701
email: p.woznica@wiazowna.pl

Zakres zadań: obsługa rady gminy i jej komisji; rejestr uchwał rady.

Ewa Cieślicka – Podinspektor
pok. 208
tel. 22 512 58 32
email: e.cieslicka@wiazowna.pl

Zakres zadań: Promocja gminy, współpraca z organizacjami pozarządowymi, wydarzenia kulturalne, Sekretarz Redakcji „Powiązania”.

Elżbieta Różańska – Podinspektor
pok. 208
tel. 22 512 58 32
e-mail: e.rozanska@wiazowna.pl

Zakres zadań: organizacja imprez gminnych, prowadzenie spraw związanych z jednostkami pomocniczymi gminy (sołectwa i osiedla).

Wydział Administracyjny

pok. 001, 207 i 211 (kierownik)
tel. 22 512 58 07, fax. 22 512 58 02

Agnieszka Karwowska

Agnieszka Karwowska – Naczelnik wydziału
pok. 211
tel. 22 512 58 34
email: a.karwowska@wiazowna.pl

Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków; sprawy kadrowe.

Małgorzata Paduch

Małgorzata Paduch – Główny specjalista
pok. 007
tel .22 512 58 31
e-mail: m.paduch@wiazowna.pl

Zakres zadań: prowadzenie gospodarki mieniem urzędu, procedowanie umów do wartości 30,000 euro, prowadzenie spraw związanych z kompleksowym ubezpieczeniem Gminy Wiązowna.

Agnieszka-Matasek

Agnieszka Matasek – Pracownik administracyjny
pok. 007
tel .22 512 58 31
e-mail: a.matasek@wiazowna.pl

Zakres zadań: przeprowadzenie inwentaryzacji  pozostałych środków trwałych, środków trwałych  oraz wartości niematerialnych i prawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Aleksandra Bielecka – Podinspektor
pok. 007
tel .22 512 58 31
e-mail: a.bielecka@wiazowna.pl

Zakres zadań: przeprowadzenie inwentaryzacji  pozostałych środków trwałych, środków trwałych  oraz wartości niematerialnych i prawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Inga Marczyk

Inga Marczyk – Główny specjalista
pok. 108
tel. 22 512 58 39
email: in.marczyk@wiazowna.pl

Zakres zadań: naliczanie wynagrodzeń; umowy cywilno – prawne; diety dla radnych i sołtysów; delegacje i ryczałty samochodowe.

DSC_0318

Izabela Trela – Podinspektor
pok. 108
tel. 22 512 58 49
e-mail: i.trela@wiazowna.pl

Zakres zadań: przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych, prowadzenie rejestru umów zlecenia, przygotowywanie zgłoszeń i wyrejestrowań do ubezpieczeń, przygotowywanie zarządzeń w programie Legislator, prowadzenie spraw z zakresu szkoleń, współpraca z PUP.

Sławomir Plejznerowski

Sławomir Plejznerowski – Informatyk/ABI
pok. 004
tel. 22 512 58 35
email: s.plejznerowski@wiazowna.pl

Zakres zadań: nadzór nad oprogramowaniem, ABI, sieć telefoniczna, sieć informatyczna.

Mateusz Żołądek

Mateusz Żołądek – Mł. referent
pok. 004
tel. 22 512 58 37
kom. 603 113 605
email: m.zoladek@wiazowna.pl

Zakres zadań: nadzór nad oprogramowaniem, sieć telefoniczna, sieć informatyczna.

Mariusz Książek

Mariusz Książek – Pracownik gospodarczy
kom. 669 640 804

Zakres zadań: prace konserwatorskie; transport.

Sławomir Winiarek

Sławomir Winiarek – Pracownik gospodarczy
kom. 609 797 171

Zakres zadań: transport poczty urzędowej.

Audytor Wewnętrzny

Radosław Skrzeczkowski – Audytor wewnętrzny
pok. 201
tel. 22 512 58 01
email: r.skrzeczkowski@wiazowna.pl

Data publikacji: 08/01/2016