Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wiązownie ogłasza nabór na samodzielne stanowisko do spraw zamówień publicznych w ZGK w Wiązownie.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019, poz. 1282 z późn. zm.);
- wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie zamówień publicznych;
- min. 3-letni staż pracy w administracji samorządowej;
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność samodzielnego opracowywania i kompletowania dokumentacji, pozwalającej na przeprowadzenie i udzielenie zamówienia publicznego;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności: Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy; Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; Ustawy o pracownikach samorządowych; Ustawy o finansach publicznych; Ustawy o ochronie danych osobowych; Kodeks cywilny; Kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
- biegła umiejętność obsługi komputera i znajomości środowiska Microsoft;
- prawo jazdy kategorii B;
- zdolności analityczne i organizacyjne;
- wysoka kultura osobista;
- dyspozycyjność, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z regulaminami obowiązującymi w Zakładzie( w tym do 30.000,00 euro netto);
- opracowanie, kompletowanie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, a w tym: opracowywanie zapytań ofertowych, protokołów, projektów SIWZ wraz z załącznikami, sporządzanie pełnej dokumentacji z zakresu prowadzonych postępowań i jej publikacja, przygotowywanie projektów ogłoszeń i publikowanie ich, organizacja i udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzór i współpraca ze wszystkimi działami Zakładu, w szczególności w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnych do udzielenia zamówień publicznych;
- czynności związane ze zwrotem wadium wykonawcom oraz przygotowywanie umów;
- prowadzenie zamówień w wersji elektronicznej po wprowadzeniu pełnej elektronizacji zamówień;
- monitorowanie zaangażowanych wydatków budżetowych i uzgadnianie z działem księgowości wydatków budżetowych na zamówienia publiczne;
- bieżące monitorowanie wykonywanych przedsięwzięć w zakresie ich zgodności z przepisami prawa zamówień publicznych, w tym opiniowanie wszelkich zmian zachodzących w toku ich realizacji oraz przygotowywanie tym zakresie niezbędnej dokumentacji (sporządzanie pisemnych zmian do umowy, informacji, odpowiedzi itp.);
- prowadzenie rejestrów postępowań i udzielonych zamówień;
- opracowywanie planów i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;
- archiwizowanie dokumentacji w zakresie kompetencji;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- oświadczenie:
1) zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze;
2) zgoda na przetwarzanie dodatkowych danych osobowych nie wymaganych przepisami Kodeksu pracy i innymi przepisami prawa na potrzeby realizacji procesu rekrutacji;
3) posiadaniu obywatelstwa polskiego;
4) posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
5) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach objętych naborem;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów niezbędnych do określenia stażu pracy (oświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia);
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.
Ważne! Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane. Złożone kopie dokumentów powinny posiadać osobiste potwierdzenie za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne uważa się za dostarczone, jeżeli zostały złożone w zamkniętej kopercie lub przesłane listem poleconym, w terminie do dnia 05 października do godz. 12.00 na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wiązownie, 05 – 462 Wiązowna, ul. Boryszewska 2 (decyduje data wpływu do ZGK), z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wiązownie – oferta nr 3/2020″.
Więcej informacji można uzyskać w Zakład Gospodarki Komunalnej w Wiązownie, tel. 22 789 01 33 wew. 101, e-mail: biuro@zgk-wiazowna.pl.