radio button mapa button pieed button
logo nagłówek
cz-b pomniejsz powiększ szukaj bip wiązowna bip wiązowna
=
logo mniejsze
logo wiązowna

Infolinia urzędu:
22 512 58 00

e-mail:
urzad@wiazowna.pl

Otrzymaliśmy dofinansowanie na usuwanie azbestu z terenu gminy

Otrzymaliśmy dofinansowanie na usuwanie azbestu z terenu gminy

Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu naszej gminy dofinansowano przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w kwocie 29 001,70 zł. Dzięki pozyskaniu środków zewnętrznych możemy sfinansować odbiór i utylizację azbestu z terenu prywatnych posesji. W bieżącym roku WFOŚiGW w Warszawie przyznał gminie Wiązowna dotację, dzięki czemu odebrany został azbest z terenu 81 prywatnych posesji, czyli zutylizowane zostało blisko 217 ton wyrobów zawierających azbest! Całkowity koszt zadania z udziałem środków gminnych wyniósł 55 772,50 zł.

Zainteresowanie utylizacją azbestu naszych mieszkańców wzrasta. Z roku na rok ilość składanych przez mieszkańców wniosków jest większa. Chętnych do pozbycia się azbestu, zapraszamy do składania wniosków. Wnioski dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej gminy Wiązowna oraz w urzędzie gminy (ul. Lubelska 59 w Wiązownie, pokój nr 010). Więcej informacji udziela Anna Bogucka w Wydziału Środowiska i Nieruchomości, tel. 22 512 58 24, e-mail. a.bogucka@wiazowna.pl.

Data opublikowania strony: 17/09/2018