bip wiązowna bip wiązowna Polska Fundusze EU Czyste powietrze Rodo Ochrona Danych Osobowych
logo nagłówek
szukaj
=
logo mniejsze
logo wiązowna

Infolinia urzędu:
22 512 58 00

e-mail:
urzad@wiazowna.pl

Wzorowa gmina logo

Powiat Otwocki. Sprawdź, jak pracuje starostwo

Budynek Starostwa Powiatowego w Otwocku przy ul. Górnej
Budynek Starostwa Powiatowego w Otwocku przy ul. Górnej (Foto: Powiat Otwocki)

Wprowadzono nowe zasady pracy Starostwa Powiatowego w Otwocku. Chcąc załatwić jakąkolwiek sprawę, warto się z nimi wcześniej zapoznać.


Starostwo Powiatowe w Otwocku – z wyłączeniem Wydziału Komunikacji i Transportu – wraz z niezbędną obsługą administracyjną pracuje w godzinach:

  1. poniedziałek od 8.00 do 17.00,
  2. wtorek, środa, czwartek od 8.00 do 16.00,
  3. piątek od 8.00 do 15.00.

Przyjęcia interesantów odbywają się w godzinach:

  1. poniedziałek od 8.10 do 16.50,
  2. wtorek, środa, czwartek od 8.10 do 15.50,
  3. piątek od 8.10 do 14.50,

z wyłączeniem dni wewnętrznych przewidzianych w poszczególnych działach Starostwa Powiatowego w Otwocku.

Wydział Komunikacji i Transportu pracuje w trybie zmianowym, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do godziny 18.45 (I zmiana od 7.30 do 13.00 ; II zmiana od 13.15 do 18.45). Przyjęcie interesantów odbywają się w godz. od 7.40 do godz. 12.50 oraz od godz. 13.25 do godz. 18.15. Od godz. 13.00 do godz. 13.15 wydział będzie zamknięty – przerwa techniczna.

Od 23 listopada do odwołania osoby chcące umówić się na zarejestrowanie pojazdu mogą dzwonić pod numery telefonów: 22 778 1 333, 22 778 1 336 i 22 778 1 331. Interesanci, którzy zgłoszą się do Starostwa bez wcześniejszego telefonicznego umówienia się, nie zostaną obsłużeni. Dokumenty można nadal składać z wykorzystaniem narzędzia PWPW lub ePuap, a kompletne dokumenty związane z zawiadomieniem o zbyciu lub nabyciu pojazdu – w Kancelarii Ogólnej.

W celu załatwienia spraw zaleca się kontakt za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji:

  1. telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu;
  2. za pomocą poczty elektronicznej – kancelaria@powiat-otwocki.pl;
  3. za pomocą elektronicznej Platformy Usług Publicznych ePUAP: /ta4ou944kk/SkrytkaESP;
  4. za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13, 05-400 Otwock.

Dokumenty można bezpośrednio składać w Kancelariach Starostwa przy ul. Górnej 13 oraz przy ul. Komunardów 10.  Sprawę w wydziałach: Architektury i Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami oraz Geodezji i Kartografii (ul. Komunardów 10), jak również w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (ul. Górnej 13) można załatwić osobiście po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na spotkanie. Tak jest również w przypadku Powiatowego Inżyniera Ruchu, Wydziału Ochrony Środowiska, punktu paszportowego oraz Powiatowego Rzecznika Konsumentów.

W urzędzie należy zachować odległość min. 1,5 m między osobami. W budynku obowiązuje noszenie maseczki lub przyłbicy ochronnej, zakrywających usta i nos. Przed wejściem do budynku należy zdezynfekować ręce.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.powiat-otwocki.pl/

Data opublikowania strony: 01/12/2020