bip wiązowna bip wiązowna Polska Fundusze EU Czyste powietrze Rodo Ochrona Danych Osobowych Metropolia Warszawska
logo nagłówek
szukaj
=
logo mniejsze
logo wiązowna

Infolinia urzędu:
22 512 58 00

e-mail:
urzad@wiazowna.pl

Wzorowa gmina logo

Praca na zastępstwo. Szukamy pracownika do Wydziału Finansowego

Ogłosiliśmy nabór na zastępstwo za pracownika do naszego Wydziału Finansowego. Oferty można składać do 10 grudnia.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:

  1. kontrolowanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;
  2. sporządzanie poleceń przelewu za pomocą systemu bankowości elektronicznej;
  3. prowadzenie Centralnego Rejestru Umów Urzędu Gminy;
  4. ewidencjonowanie i przechowywanie wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów;
  5. ewidencjonowanie kaucji za wynajem świetlic.

Wymagania niezbędne:

  1. o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego;
  2. wykształcenie średnie o kierunku: ekonomia, finanse, rachunkowość;
  3. 2-letni staż pracy;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022 r., poz. 530);
  7. nieposzlakowana opinia;
  8. znajomość pakietu MS Office;
  9. znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności znajomość przepisów ustawy
    o rachunkowości oraz rozporządzenia ministra finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.

Wymagania dodatkowe (pożądane):

  1. wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, finanse, rachunkowość;
  2. znajomość programów firmy U.I.INFO-SYSTEM R i T Groszek, w szczególności „Księgowość Budżetowa”,
  3. doświadczenie w pracy w księgowości budżetowej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można dostarczone (decyduje data wpływu do urzędu):

  1. do Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub zostały przesłane listem poleconym na adres Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
  2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nabory@wiazowna.pl;
  3. za pośrednictwem ePUAP.

w terminie do 10 grudnia do godz. 12.00, z dopiskiem na kopercie: „Nabór do WF (zastępstwo) – oferta nr 22/2024”.

Więcej informacji udziela:

  1. w sprawach merytorycznych Justyna Paplińska-Matera – naczelnik w Wydziale Finansowym, tel. 22 512 58 40,
  2. w sprawach proceduralnych Agnieszka Karwowska – naczelnik w Wydziale Administracyjnym, tel. 22 512 58 50.

Data opublikowania strony: 29/11/2024