Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń Wójta w zakresie przyjęcia i zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej;
- obsługa spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem wydatków realizowanych z funduszu sołeckiego;
- wystawianie faktur VAT i not księgowych dotyczących pasa drogowego, prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów budżetowych w zakresie pasa drogowego, prowadzenie centralnego rejestru umów na dzierżawę pasa drogowego oraz bieżące uzgadnianie należności z Wydziałem Inwestycji;
- rozliczanie dotacji przekazanych przez gminę na zadania zlecone do realizacji podmiotom należącym i nie należącym do sektora finansów publicznych;
- prowadzenie egzekucji zaległości z tytułu ewidencjonowanych dochodów.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe o kierunku finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne i min. 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie o profilu finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne i min. 5 – letni staż pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia w sprawie wieloletniej prognozy finansowej JST.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- znajomość metodologii sporządzania wieloletniej prognozy finansowej jednostki samorządu terytorialnego;
- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych;
- znajomość systemu Besti@ oraz Info-System R. i T.GROSZEK Sp.j.
Wymagane dokumenty aplikacyjne uważa się za dostarczone (decyduje data wpływu do urzędu), jeżeli zostały złożone do 13 czerwca do godz. 12.00 z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko w Wydziale Finansowym – oferta nr 10/2022”:
- w Biurze Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub zostały przesłane listem poleconym na adres Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59 lub
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nabory@wiazowna.pl lub
- za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych.
Więcej informacji udziela Agnieszka Karwowska – naczelnik Wydziału Administracyjnego, tel. 22 512 58 50, e-mail: a.karwowska@wiazowna.pl