Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- prowadzenie sekretariatu w Urzędzie Gminy Wiązowna, w tym m.in. prowadzenie terminarza i umawianie interesantów kadry zarządzającej, obsługa spotkań;
- przygotowywanie sprawozdań z działalności Wójta Gminy Wiązowna;
- prowadzenie rejestru delegacji służbowych;
- prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń wójta;
- prowadzenie rejestru i koordynacja spraw z zakresu petycji wpływających do wójta;
- koordynacja spraw z zakresu udzielania informacji publicznej;
- przygotowywanie danych do budżetu z zakresu zadań stanowiska oraz bieżąca kontrola ich realizacji;
- archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonych spraw.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022 r., poz. 530);
- wykształcenie średnie;
- obsługa komputera i urządzeń biurowych oraz biegła znajomość środowiska Microsoft;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności ustawy o samorządzie gminnym, Statutu Gminy Wiązowna i jednostek organizacyjnych gminy oraz Regulaminu organizacyjnego i instrukcji obiegu dokumentów, obowiązujących w Urzędzie Gminy Wiązowna.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie wyższe o kierunku administracja;
- umiejętność redagowania pism urzędowych;
- komunikatywność;
- wysoka kultura osobista;
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie obowiązków objętych ogłoszeniem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć (decyduje data wpływu do urzędu):
- do Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nabory@wiazowna.pl;
- przesłać za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych.
w terminie do 14 kwietnia do godz. 12.00, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko w Urzędzie Gminy Wiązowna – oferta nr 4/2023”.
Więcej informacji udziela Agnieszka Karwowska – Naczelnik Wydziału Administracyjnego, tel. 22 512 58 50, e-mail: a.karwowska@wiazowna.pl