Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- przygotowywanie projektów pism urzędowych;
- prowadzenie korespondencji papierowej i elektronicznej z przydzielonych spraw dotyczących pracy wydziału;
- archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonych spraw i zadań;
- pomoc pracownikom w bieżącej pracy (prowadzenie rejestrów spraw, udział w wizjach lokalnych, współpraca z opiekunami świetlic).
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- średnie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych (oświadczenie);
- obsługa komputera i urządzeń biurowych oraz znajomość pakietu MsOffice.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- komunikatywność;
- odpowiedzialność;
- obowiązkowość.
Wymagane dokumenty można dostarczyć (decyduje data wpływu do urzędu):
- do Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub przesłać listem poleconym na adres Urząd Gminy Wiązowna, 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nabory@wiazowna.pl;
- za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych.
w terminie do 28 lipca do godz.10.00, z dopiskiem na kopercie: „Nabór do Wydziału Gospodarki Komunalnej – oferta nr 10/2023”.
Więcej informacji udziela Agnieszka Karwowska, naczelnik Wydziału Administracyjnego, tel. 22 512 58 50, e-mail: a.karwowska@wiazowna.pl