Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- kompleksowe prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- uczestnictwo w przygotowywaniu dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- prowadzenie dokumentacji postępowań;
- uczestnictwo w posiedzeniach komisji przetargowych;
- prowadzenia rejestru postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- współpraca przy opracowywaniu rocznego planu postępowań o udzielenie zamówień;
- prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z ustawy Prawo zamówień publicznych;
- prowadzenie postepowań wydziałowych zgodnie z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień publicznych do 130 tys. zł.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zatrudnienie na pełen etat;
- wynagrodzenie zależne od wykształcenia, stażu pracy i doświadczenia, nie mniej niż 3600 zł brutto;
- praca w budynku Pawilonu Kultury w Wiązownie przy ul. Lubelskiej 53;
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze;
- w budynku jest winda;
- w pomieszczeniu pracy dojścia, przejścia oraz przestrzeń dla stanowiska pracy uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim;
- stanowisko przygotowane jest do zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością słuchową (pętla indukcyjna);
- brak specjalistycznych urządzeń na stanowisku pracy umożliwiających pracę osobom niewidomym;
- praca wymagająca obsługi urządzeń: komputera, drukarki, tel./faks, ksero;
- praca związana z kontaktem z podmiotami zewnętrznymi;
- pracodawca stosuje art. 23a ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe;
- 3 – letni staż pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności regulacji prawnych z zakresu Prawa zamówień publicznych i przepisów wykonawczych, umiejętność ich interpretacji oraz ich wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku pracy, znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Wiązowna i Statutu Gminy Wiązowna.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych;
- roczne doświadczenie zawodowe w obszarze udzielania zamówień publicznych jako Zamawiający;
- doświadczenie w prowadzeniu postępowań w ramach dofinansowań np. ze środków unijnych;
- znajomość systemów do obsługi postępowań przetargowych;
- umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej;
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji;
- umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć (decyduje data wpływu do urzędu) do 13 marca do godz. 12.00, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko w Urzędzie Gminy Wiązowna – oferta nr 3/2023”:
- do Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: nabory@wiazowna.pl;
- za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych.
Więcej informacji udziela Agnieszka Gąska, Wydział Administracyjny, tel. 22 512 58 53, e-mail: a.gaska@wiazowna.pl