Stowarzyszenie „Metropolia Warszawa” ogłosiło konkurs na stanowisko koordynatora ds. promocji i kontaktów z mediami w Stowarzyszeniu „Metropolia Warszawa”. Zgłoszenia można składać do 15 marca.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Koordynowanie zadań promocyjnych i komunikacyjnych Stowarzyszenia;
- Przygotowanie i realizacja planów komunikacji w oparciu o plany pracy Stowarzyszenia;
- Prowadzenie strony internetowej oraz profili społecznościowych (FB, Twitter);
- Opracowywanie i redagowanie treści i materiałów promocyjnych i informacyjnych do umieszczenia na stronie internetowej Stowarzyszenia oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter) Stowarzyszenia;
- Przygotowanie artykułów dot. bieżących działań Stowarzyszenia;
- Planowanie i koordynacja współpracy z mediami;
- Lokowanie w mediach ogólnopolskich i lokalnych informacji o działaniach Stowarzyszenia;
- Inicjowanie, prowadzenie i kompleksowa obsługa kontaktów z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi w celu promocji działań Stowarzyszenia;
- Przygotowywanie odpowiedzi na pytania mediów, opracowywanie planów medialnych i strategii komunikacyjnej;
- Realizacja zadań w zakresie redagowania materiałów prasowych, informacji i wypowiedzi członków Zarządu;
- Monitorowanie mediów;
- Nadzór nad identyfikacją wizualną Stowarzyszenia;
- Monitoring skuteczności prowadzonych działań.
Wymagania niezbędne:
- Znajomość tematyki samorządu terytorialnego;
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z redagowaniem, tworzeniem tekstów o zróżnicowanej treści i wartościowym charakterze;
- Doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych (informacja w CV które profile i w jakim okresie były prowadzone);
- Umiejętności pisania i redagowania tekstów w dobrej polszczyźnie;
- Podstawowych umiejętności obsługi programów graficznych;
- Samodzielności i efektywności w działaniu;
- Kreatywności oraz silnej orientacji na osiągnięcie celu;
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktów.
Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy z systemami CMS (WordPress), podstawową wiedzą na temat obszarów SEO/SEM i znajomością Facebook Ads, orientacją na rynku lokalnych mediów tradycyjnych i doświadczeniem we współpracy z redakcjami promocyjnym.
Warunki zatrudnienia:
- Umowa o pracę;
- Wymiar czasu pracy – do ustalenia z wybranym kandydatem (nie mniejszy niż ½ etatu).
Oferty osób ubiegających się o stanowisko powinny zawierać:
- CV i list motywacyjny (podpisane odręcznie);
- Kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa);
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (podpisane odręcznie);
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (podpisane odręcznie).
Oferty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: biuro@sm.waw.pl w terminie do 15 marca do godz. 16.00 lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny: Stowarzyszenie „Metropolia Warszawa”, ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa w terminie do 15 marca do godz. 16.00. Oferty przesłane pocztą elektroniczną lub tradycyjną po tym terminie, nie będą brane pod uwagę. W przypadku wysłania oferty pocztą tradycyjną decyduje data wpływu.
Stowarzyszenie odpowie tylko na wybrane oferty. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej www.sm.waw.pl
Więcej informacji na stronie: http://sm.waw.pl