Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- obsługa klientów w zakresie spraw dotyczących planowania przestrzennego w gminie;
- obsługa korespondencji wydziału;
- przygotowywanie zaświadczeń dotyczących dokumentów planistycznych oraz rewitalizacji;
- pomoc w prowadzeniu postępowań administracyjnych w zakresie decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego;
- pomoc w prowadzeniu procedur planistycznych związanych ze sporządzaniem planów miejscowych w gminie.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełen etat;
- wynagrodzenie zależne od wykształcenia, stażu pracy i doświadczenia, nie mniej niż 4300 zł brutto;
- pakiet świadczeń socjalnych;
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- praca w budynku przy ul. Lubelskiej 59;
- stanowisko pracy znajduje się na parterze;
- w budynku znajduje się winda;
- w pomieszczeniu pracy dojścia, przejścia oraz przestrzeń dla stanowiska pracy uniemożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim;
- stanowisko przygotowane jest do zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością słuchową (pętla indukcyjna);
- brak specjalistycznych urządzeń na stanowisku pracy, umożliwiających pracę osobom niewidomym;
- praca wymagająca obsługi urządzeń: komputera, drukarki, tel./faks, ksero;
- praca związana z obsługą interesantów oraz kontaktem z podmiotami zewnętrznymi (m.in. praca w terenie);
- pracodawca stosuje art. 23a ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie – wyższe z zakresu administracji lub pokrewne;
- 2 lata stażu pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, a także ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy Prawo budowlane oraz Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Wiązowa i Statutu Gminy Wiązowna.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- znajomość obsługi programów obejmujących systemy informacji przestrzennej (np. QGIS, ArcGIS) na poziomie minimum podstawowym;
- wykształcenie z zakresu gospodarki przestrzennej lub pokrewne;
- uprawnienia spełniające wymogi art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- komunikatywność, w szczególności w zakresie bezpośredniej obsługi klientów;
- umiejętność analizy dostępnych danych przestrzennych na potrzeby powierzonych zadań;
- doświadczenie w pracy w zakresie objętym naborem lub w administracji publicznej;
- biegła znajomość środowiska Microsoft;
- umiejętność redagowania pism urzędowych;
- umiejętność pracy w zespole pod presją czasu.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne uważa się za dostarczone (decyduje data wpływu do urzędu), jeżeli zostały złożone:
- w Biurze Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub zostały przesłane listem poleconym na adres Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nabory@wiazowna.pl;
- za pośrednictwem ePUAP.
w terminie do 21.10.2024 r. do godz. 12.00, z dopiskiem na kopercie: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wiązowna – oferta nr 17/2024.
Więcej informacji udziela Agnieszka Karwowska, Naczelnik Wydziału Administracyjnego, tel 22 512 58 50, e-mail: a.karwowska@wiazowna.pl