Urząd Gminy Wiązowna
ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna
tel. 22 512 58 00, fax 22 512 58 02
e-mail: urzad@wiazowna.pl
Gmina Wiązowna
NIP: 532-000-02-34
REGON: 013268994
Kod terytorialny: 1417082
Rachunek bieżący Gminy Wiązowna: 54 8001 0005 2003 0020 0592 0005
IBAN: PL 54 8001 0005 2003 0020 0592 0005
KOD SWIFT: POLUPLPR
Gminne telefony interwencyjne
Bezdomne zwierzęta i wypadki z udziałem zwierząt 605 874 227
Gospodarka odpadami 661 969 850
USC ws. zgonów 603 435 500
Gmina Wiązowna /GminaWiazowna/SkrytkaESP
Urząd Gminy Wiązowna /UrzadGminyWiazowna/SkrytkaESP
Janusz Budny – Wójt Gminy
pok. 205
sekretariat: tel. 22 512 58 01
e-mail: sekretariat@wiazowna.pl
Zakres zadań: reprezentacja gminy na zewnątrz; kierownik urzędu gminy; zwierzchnik dyrektorów jednostek organizacyjnych gminy. Wójt sprawuje nadzór nad: Urzędem Stanu Cywilnego, Centrum Usług Wspólnych Gminy Wiązowna, Centrum Usług Społecznych Gminy Wiązowna, Domem Dziennym Senior+, Spółką komunalną HYDRODUKT sp. z o. o., Inspektorem Ochrony Danych Osobowych.
Anna Sikora – Zastępca Wójta Gminy
pok. 204
tel. 22 512 58 01
e-mail: a.sikora@wiazowna.pl
Zakres zadań: zastępowanie wójta podczas jego nieobecności, nadzór nad: Wydziałem Środowiska i Nieruchomości, Wydziałem Planowania Przestrzennego, Wydziałem Inwestycji i Wydziałem Rozwoju Gospodarczego.
Anna Rosłaniec – Sekretarz Gminy
pok. 203
tel. 22 512 58 03
kom. 603 685 510
e-mail: a.roslaniec@wiazowna.pl
Zakres zadań: nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa przez pracowników urzędu; kierownik urzędu w czasie nieobecności wójta; redaktor naczelna czasopisma samorządowego „Powiązania”. Nadzór nad pracami: Wydziału Administracyjnego, Wydziału Spraw Społecznych, Wydziału Gospodarki Komunalnej, „Pawilonu Kultury” Gminnego Ośrodka Kultury w Wiązownie, Biblioteki Publicznej Gminy Wiązowna i Środowiskowego Domu Samopomocy Gminy Wiązowna.
Agnieszka Kowalska – Skarbnik Gminy
pok. 101
tel. 22 512 58 04, fax. 22 512 58 59
e-mail: a.kowalska@wiazowna.pl
Zakres zadań: realizacja polityki finansowej gminy; nadzór nad majątkiem gminy, pracą Wydziału Finansowego i Wydziału Podatków.
Aneta Leleń – Zastępca Skarbnik Gminy
pok. 101
tel. 22 512 58 04, fax. 22 512 58 59
e-mail: a.lelen@wiazowna.pl
Zakres zadań: realizacja polityki finansowej gminy; nadzór nad majątkiem gminy, pracą Wydziału Finansowego i Wydziału Podatków.
Biuro Obsługi Mieszkańca
pok. 106 i 212
tel. 22 512 58 08, fax. 22 512 58 02
Sławomir Burbicki – Naczelnik
pok. 107
tel. 22 512 58 10, kom. 609 668 060
e-mail: s.burbicki@wiazowna.pl
Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału, udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków. Koordynacja działań w zakresie procedur planistycznych i postępowań dotyczących ustalania warunków zabudowy, opracowywanie dokumentów planistycznych.
Monika Bednarczyk – Inspektor
pok. 106
tel. 22 512 58 13
e-mail: m.bednarczyk@wiazowna.pl
Zakres zadań: prowadzenie postępowań w sprawach o wydanie, zmianę lub przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, sporządzanie analiz urbanistycznych, obsługa mieszkańców i przedsiębiorców w w/w. zakresie.
Aneta Grzelak – Inspektor
pok. 106
tel. 22 512 58 11
e-mail: aneta.grzelak@wiazowna.pl
Zakres zadań: prowadzenie postępowań w sprawach o wydanie, zmianę lub przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, sporządzanie analiz urbanistycznych, obsługa mieszkańców i przedsiębiorców w w/w. zakresie.
Magdalena Iżel – Inspektor
pok. 212
tel. 22 512 58 19
e-mail: m.izel@wiazowna.pl
Zakres obowiązków: opracowywanie dokumentów planistycznych i analiz urbanistycznych, wypis i wyrys z planów zagospodarowania i studium, informacje o przeznaczeniu nieruchomości, obsługa mieszkańców i przedsiębiorców w ww. zakresie.
Karolina Jackowska – Podinspektor
pok. 106
tel. 22 512 58 17
e-mail: k.jackowska@wiazowna.pl
Zakres zadań: współpraca z firmami; postępowania w sprawach o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, a także na wydanie decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; zmiana lub uchylanie decyzji o warunkach zabudowy.
Joanna Małaszuk – Podinspektor
pok. 106
tel. 22 512 58 13
e-mail: j.malaszuk@wiazowna.pl
Zakres zadań: współpraca z firmami; postępowania w sprawach o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, a także na wydanie decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; zmiana lub uchylanie decyzji o warunkach zabudowy.
Joanna Sarnowska – Zastępca Naczelnika
pok. 212
tel. 22 512 58 16
e-mail: j.sarnowska@wiazowna.pl
Zakres zadań: Opracowywanie dokumentów planistycznych i analiz urbanistycznych, wypisy i wyrysy z planów zagospodarowania i studium; informacje o przeznaczeniu nieruchomości, obsługa mieszkańców i przedsiębiorców w w/w. zakresie.
Anna Szafrańska – Główny Specjalista
pok. 106
tel. 22 512 58 11
e-mail: a.szafranska@wiazowna.pl
Zakres zadań: prowadzenie postępowań w sprawach o wydanie lub zmianę decyzji o warunkach zabudowy, sporządzanie analiz urbanistycznych, obsługa mieszkańców i przedsiębiorców w w/w. zakresie.
Anna Twardowska – Podinspektor
pok. 106
tel. 22 512 58 17
e-mail: a.twardowska@wiazowna.pl
Zakres zadań: prowadzenie postępowań w sprawach o wydanie, zmianę lub przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, przygotowanie informacji o przeznaczeniu nieruchomości, sporządzenie analiz urbanistycznych, obsługa mieszkańców i przedsiębiorców w ww. zakresie.
pok. 009 (naczelnik), 007, 010 i 011
tel. 22 512 58 20, fax. 22 512 58 02
Iwona Marczyk – Naczelnik Wydziału
pok. 009
tel. 22 512 58 20
e-mail: i.marczyk@wiazowna.pl
Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków.
Agnieszka Chyżyńska – Zastępca Naczelnika
Biuro Obsługi Mieszkańca/ pok. 007
tel. 22 512 58 24
e-mail: a.chyzynska@wiazowna.pl
Zakres zadań: obsługa wniosków z programu „Czyste Powietrze” i dotacje gminne do wymiany pieców, edukacja ekologiczna.
Karolina Czajka – Młodszy Referent
pok. 010
tel. 22 512 58 27
e-mail: k.czajka@wiazowna.pl
Zakres zadań: prowadzenie spraw z zakresu wycinki drzew, pomników przyrody oraz zabytków.
Izabela Guzowska – Referent
pok. 010
tel. 22 512 58 29, kom. 661 969 850
e-mail: i.guzowska@wiazowna.pl
Zakres zadań: gospodarka odpadami, usuwanie azbestu, edukacja ekologiczna, wnioski o wpis do Rejestru działalności regulowanej.
Marta Łysakiewicz – Referent
pok. – BOM
tel. 22 512 58 28
e-mail: m.lysakiewicz@wiazowna.pl
Zakres zadań: obsługa wniosków z programu „Czyste Powietrze” i dotacji gminnych do wymiany pieców, edukacja ekologiczna.
Natalia Murach – Referent
pok. 010
tel. 22 512 58 29, kom. 661 969 850
e-mail: n.murach@wiazowna.pl
Zakres zadań: przyjmowanie deklaracji w sprawie opłaty za gospodarowanie odpadami, egzekucja należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami, przyjmowanie reklamacji w sprawie usług związanych z odbiorem odpadów komunalnych.
Maria Jaworowska – Inspektor
pok. 011
tel. 22 512 58 23
e-mail: m.jaworowska@wiazowna.pl
Zakres zadań: podziały gruntów, regulacje stanów prawnych gruntów, komunalizacja mienia, gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości.
Joanna Kociszewska – Główny Specjalista
pok. 007
tel. 22 512 58 26, kom. (w sprawie zwierząt) 605 874 227
e-mail: j.kociszewska@wiazowna.pl
Zakres zadań: decyzje środowiskowe; rolnictwo; łowiectwo; opinie geologiczne; edukacja ekologiczna.
Paulina Kowalska – Podinspektor
pok. 010
tel. 22 512 58 27
e-mail: p.kowalska@wiazowna.pl
Zakres zadań: opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, egzekucja należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, kontrola deklaracji „śmieciowych”
Sylwia Stachurska – Główny Specjalista
pok. 011
tel. 22 512 58 22
e-mail: s.stachurska@wiazowna.pl
Zakres zadań: punkty adresowe, nadawanie nazewnictwo ulic, dzierżawy i sprzedaż nieruchomości, odszkodowania za nieruchomości.
Luiza Szczęsna – Inspektor
pok. 011
tel. 22 512 58 21
e-mail: l.szczesna@wiazowna.pl
Zakres zadań: opłata adiacencka, renta planistyczna, służebności przesyłu, komunalizacja nieruchomości.
pok. 209, 212 i 211 (naczelnik)
tel. 22 512 58 60, fax. 22 512 58 02
Dariusz Szczęsny – Naczelnik Wydziału
pok. 211
tel. 22 512 58 60
kom. 605 500 185
e-mail: d.szczesny@wiazowna.pl
Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków.
Tadeusz Dąbrowski – Główny Specjalista
pok. 209
tel. 22 512 58 62
e-mail: t.dabrowski@wiazowna.pl
Zakres zadań: przygotowanie inwestycji z zakresu budowy budynków oświatowych, dróg i oświetlenia ulicznego, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
Tomasz Mielnicki – Główny Specjalista
pok. 209
tel. 22 512 58 63
e-mail: t.mielnicki@wiazowna.pl
Zakres zadań: przygotowanie inwestycji z zakresu budowy dróg i oświetlenia ulicznego, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, realizacja przedsięwzięć inwestycyjnych z funduszu sołeckiego
Katarzyna Rosłaniec – Inspektor
pok. 209
tel. 22 512 58 65
e-mail: k.roslaniec@wiazowna.pl
Zakres zadań: przygotowanie inwestycji z zakresu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, realizacja przedsięwzięć inwestycyjnych z funduszu sołeckiego.
Janusz Skłodowski – Podinspektor
pok. 209
tel. 22 512 58 68
e-mail: j.sklodowski@wiazowna.pl
Zakres zadań: przygotowanie i prowadzenie realizacji zadań inwestycyjnych z zakresu budowy obiektów kubaturowych, dróg, sieci wodno–kanalizacyjnej.
Emilia Szaruga – Inspektor
pok. 209
tel. 22 512 58 61
e-mail e.szaruga@wiazowna.pl
Zakres zadań: Przygotowanie inwestycji z zakresu budowy budynków, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, realizacja przedsięwzięć inwestycyjnych z funduszu sołeckiego.
pok. 103 (naczelnik) i 104
tel. 22 512 58 09, fax. 22 512 58 02
BOM Podatki – tel. 22 512 58 09
Mariola Kwiatkowska – Naczelnik Wydziału
pok. 103
tel. 22 512 58 70
e-mail: m.kwiatkowska@wiazowna.pl
Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków; kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników; księgowość podatkowa; zaświadczenia z ewidencji podatkowej.
Emilia Badurska – Inspektor
pok. 104
tel. 22 512 58 72
e-mail: e.badurska@wiazowna.pl
Zakres zadań: sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków; kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników; obliczanie wysokości podatku; zaświadczenia z ewidencji podatkowej; zwrot podatku akcyzowego rolnikom.
Aneta Biedrzycka – Inspektor
Pok. 104
tel. 22 512 58 73
e-mail: a.biedrzycka@wiazowna.pl
Zakres zadań: sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków, kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników, obliczanie wysokości podatku oraz zwrot podatku akcyzowego rolnikom.
Katarzyna Matosek – Podinspektor
pok. 104
tel. 22 512 58 72
e-mail: k.matosek@wiazowna.pl
Zakres zadań: sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków: kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników, obliczanie wysokości podatku, zaświadczenia z ewidencji podatkowej.
Anna Okrzeja – Goździk – Główny Specjalista
pok. 104
tel. 22 512 58 73
e-mail: a.okrzeja@wiazowna.pl
Zakres zadań: sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków: kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników, obliczanie wysokości podatku, zaświadczenia z ewidencji podatkowej.
Paulina Tomaszewska – Główny Specjalista
pok. 103
tel. 22 512 58 71
e-mail: p.tomaszewska@wiazowna.pl
Zakres zadań: sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków; kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników; obliczanie wysokości podatku; zaświadczenia z ewidencji podatkowej; zwrot podatku akcyzowego rolnikom.
Weronika Wysmułek – Główny Specjalista
pok. 105
tel. 22 512 58 74, kom. 605 510 840
e-mail: w.wysmulek@wiazowna.pl
Zakres zadań: sprawdzanie wywiązywania się podatników z obowiązków; kontrola zgodności ze stanem faktycznym deklaracji i informacji składanych przez podatników; kontrola podatkowa.
Justyna Paplińska-Matera – Naczelnik Wydziału Finansów
pok. 102
tel. 22 512 58 40, fax. 22 512 58 59
e-mail: j.paplinska-matera@wiazowna.pl
Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału, udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków, ewidencja wydatków bieżących i inwestycyjnych, w tym pochodzących ze środków UE.
Paulina Cacko-Ciecierska – Referent
pok. 105
tel. 22 512 58 47
e-mail: p.cacko@wiazowna.pl
Zakres zadań: prowadzenie Centralnego Rejestru Umów, ewidencja sum depozytowych (wadia, zabezpieczenia)
Wioleta Dzierżanowska – Inspektor
pok. 110
tel. 22 512 58 48
e-mail: w.dzierzanowska@wiazowna.pl
Zakres zadań: ewidencja podatku VAT, czynsze, najmy, dzierżawy, w tym dzierżawy pasa drogowego, wieczyste użytkowanie gruntu
Marta Floriańczyk – Podinspektor
pok. 110
tel. 22 512 58 45
e-mail: m.florianczyk@wiazowna.pl
Zakres zadań: ewidencja dochodów bieżących i inwestycyjnych, dekretacja dokumentów księgowych oraz uzgodnienia obrotów i sald kont jednostki.
Justyna Raniuszek – Referent
pok. 110
tel. 22 512 58 45
e-mail: j.raniuszek@wiazowna.pl
Zakres obowiązków: ewidencja wydatków bieżących i inwestycyjnych.
Monika Stan – Główny Specjalista
pok. 110
tel. 22 512 58 46
e-mail: m.stan@wiazowna.pl
Zakres zadań: projekt budżetu; zmiany w budżecie; ewidencja planów budżetowych; sprawozdawczość.
Beata Turska – Główny Specjalista
pok. 105
tel. 22 512 58 47
e-mail: b.turska@wiazowna.pl
Zakres zadań: płatności przelewowe, ewidencja opłat za zajęcie pasa drogowego oraz opłat adiacenckich, kredyty i pożyczki Gminy.
Paula Woźnica – Inspektor
pok. 110
tel. 22 512 58 48
e-mail: p.woznica@wiazowna.pl
Zakres zadań: Wieloletnia Prognoza Finansowa, Fundusz Sołecki, gospodarka drukami ścisłego zarachowania, rozliczanie dotacji, dzierżawa pasa drogowego.
Justyna Sadkowska – Naczelnik Wydziału
Pawilon Kultury
tel. 22 512 58 80
kom. 601 901 509
e-mail: j.sadkowska@wiazowna.pl
Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału, udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków.
Katarzyna Bliszczyk – Inspektor
Pawilon Kultury
tel. 22 512 58 85, kom. 605 510 680
e-mail: k.bliszczyk@wiazowna.pl
Zakres zadań: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
.
Olga Pieniak-Nowak – Główny Specjalista
Pawilon Kultury
tel. 22 512 58 82
e-mail: o.nowak@wiazowna.pl
Zakres zadań: środki zewnętrzne (krajowe i UE); rozliczanie dotacji i pożyczek na zadania gminne.
.
Monika Piórkowska – Główny Specjalista
Pawilon Kultury
tel. 22 512 58 81
e-mail: m.piorkowska@wiazowna.pl
Zakres zadań: środki zewnętrzne (krajowe i UE); rozliczanie dotacji i pożyczek na zadania gminne.
.
Agnieszka Kijowska – Zastępca Kierownika USC
pok. 001
tel. 22 512 58 36, kom. 603 435 500
e-mail: a.kijowska@wiazowna.pl
Zakres zadań: rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego, wydawanie dowodów osobistych, prowadzenie ewidencji ludności i rejestru wyborców.
Anna Wolak – Zastępca Kierownika USC
pok. 001
tel. 22 512 58 36, kom. 603 435 500
e-mail: a.wolak@wiazowna.pl
Zakres zadań: rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego, wydawanie dowodów osobistych, prowadzenie ewidencji ludności i rejestru wyborców.
pok. 003, 006, 202, 207, 208 i 210 (naczelnik)
tel. 22 512 58 30, fax. 22 512 58 58
Elżbieta Różańska – Naczelnik Wydziału, Zastępca Przewodniczącej GKRPA
pok. 210
tel. 22 512 58 30
kom. 603 330 058
e-mail: e.rozanska@wiazowna.pl
Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków; Biuletyn Informacji Publicznej; przygotowanie wyborów i referendów.
Karol Bronikowski – Inspektor
pok. 208
tel. 22 512 58 38
kom. (ws. zarządzania kryzysowego) 603 703 660
e-mail: k.bronikowski@wiazowna.pl
Zakres zadań: komunikacja publiczna; zarządzanie kryzysowe i obrona cywilna; współpraca z jednostkami OSP; rady seniorów.
Edyta Brońka – Główny Specjalista
Samodzielne stanowisko ds. Archiwum Zakładowego
Koordynator Biura Obsługi Mieszkańca
pok. 008
tel. 22 512 58 07, kom. 726 777 559
e-mail: e.bronka@wiazowna.pl
Zakres zadań: kancelaryjna obsługa klientów, ePUAP, rejestr instytucji kultury, organizacja wyborów i referendów, Biuletyn Informacji Publicznej.
Paulina Grzęda – Młodszy Referent
Biuro Obsługi Mieszkańca
tel. 22 512 58 00
e-mail: p.grzeda@wiazowna.pl
Zakres zadań: kancelaryjna obsługa klientów, ePUAP, Karta Seniora, Biuletyn Informacji Publicznej.
Magdalena Grzegrzółka – Główny Specjalista
pok. 208
tel. 22 512 58 32
kom. 603 117 322
e-mail: m.grzegrzolka@wiazowna.pl
Zakres zadań: organizacja imprez gminnych, współpraca z organizacjami pozarządowymi, opieka nad miejscami pamięci, ochrona zdrowia.
Karolina Piekarska – Młodszy Referent
pok. 202
tel. 22 512 58 01
e-mail: k.piekarska@wiazowna.pl
Zakres zadań: obsługa sekretariatu w tym: prowadzenie terminarza kadry zarządzającej; obsługa spotkań; prowadzenie rejestru delegacji służbowych i zarządzeń Wójta; prowadzenie spraw z zakresu udzielania informacji publicznej.
Marzena Szulik – Inspektor
pok. 207
tel. 22 512 58 37, kom. 607 104 139
e-mail: m.szulik@wiazowna.pl
Zakres zadań: sprawy sołeckie.
Izabela Trzaska – Inspektor
pok. 207
tel. 22 512 58 35, kom. 609 402 204
e-mail: i.trzaska@wiazowna.pl
Zakres zadań: obsługa stron tuwiazowna.pl i wiazownapolmaraton.pl, sekretarz redakcji pisma “Powiązania”, media społecznościowe, System Powiadamiania Mieszkańców.
Dominika Twardziak – Podinspektor, Sekretarz GKRPA
pok. 207
tel. 22 512 58 33
kom. (ws. rady) 603 209 701
e-mail: d.twardziak@wiazowna.pl
Zakres zadań: obsługa rady gminy i jej komisji; rejestr uchwał rady.
Paweł Zawadka – Podinspektor
pok. Biuro Obsługi Mieszkańca
tel. 22 512 58 05
kom. 693 025 030
e-mail: pawel.zawadka@wiazowna.pl
Zakres zadań: działalność gospodarcza; pozwolenia na sprzedaż alkoholu; obsługa przedsiębiorców, potwierdzanie Profilu Zaufanego.
Natalia Zgutka – Pracownik Administracyjny
pok. 207
tel. 22 512 58 37, kom. 607 104 139
e-mail: n.zgutka@wiazowna.pl
Zakres zadań: sprawy sołeckie.
pok. 108, 111 i 112 (naczelnik)
tel. 22 512 58 50, fax. 22 512 58 02
Agnieszka Karwowska – Naczelnik Wydziału
pok. 112
tel. 22 512 58 50
e-mail: a.karwowska@wiazowna.pl
Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków; sprawy kadrowe.
Agnieszka Gąska – Podinspektor
pok. 108
tel. 22 512 58 53
e-mail: a.gaska@wiazowna.pl
Zakres zadań: rozliczanie delegacji; prowadzenie spraw z zakresu szkoleń pracowników oraz z zakresu dostępności budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Ewelina Jakubczak – Podinspektor
pok. 108
tel. 22 512 58 58, kom. 667 330 073
e-mail: e.jakubczak@wiazowna.pl
Zakres zadań: procedowanie umów i zamówień do wartości 130 000 zł oraz ich rozliczanie, zgodnie z przedmiotem działania Wydziału Administracyjnego. Prowadzenie budżetu wydziału i rejestru faktur.
Kamila Lech – Inspektor
pok. 111
tel. 22 512 58 52
e-mail: k. lech@wiazowna.pl
Zakres zadań: prowadzenie spraw kadrowych pracowników urzędu, dokonywanie do ZUS zgłoszeń pracowników, wyrejestrowań oraz zmian.
Inga Marczyk – Zastępca Naczelnika
pok. 111
tel. 22 512 58 51
e-mail: in.marczyk@wiazowna.pl
Zakres zadań: naliczanie wynagrodzeń; umowy cywilno – prawne; diety dla radnych i sołtysów; delegacje i ryczałty samochodowe.
Mariusz Książek – Pracownik Gospodarczy
kom. 669 640 804
Zakres zadań: prace konserwatorskie; transport.
Ryszard Sierpiński – Pracownik Gospodarczy
Zakres obowiązków: pielęgnowanie terenu wokół Urzędu Gminy Wiązowna, drobne prace remontowe.
Małgorzata Chłopik
Zakres zadań: utrzymanie w czystości pomieszczeń urzędu gminy.
Agnieszka Witan
Zakres zadań: utrzymanie w czystości pomieszczeń urzędu gminy.
Adrian Książek – Kurier
Kom. 609 797 171
Zakres zadań: doręczanie korespondencji, której nadawcą jest Urząd Gminy Wiązowna.
pok. 004 (naczelnik) i 005
tel. 22 512 58 90
Marta Gajda – Naczelnik Wydziału
pok. 004
tel. 22 512 58 90, kom. 691 330 995
e-mail: m.gajda@wiazowna.pl
Zakres zadań: zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników wydziału; udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków, współpraca ze spółkami wodnymi.
Aleksandra Czyżkowska – Referent
Pok. 005
Tel. 22 512 58 91
e-mail: a.czyzkowska@wiazowna.pl
Zakres zadań: sprawy dotyczące ubezpieczeń Gminy, monitoringu, oświetlenia ulicznego.
Barbara Kotowicz – Referent
pok. 108
tel. 22 512 58 93
kom. 609 100 277
e-mail: b.kotowicz@wiazowna.pl
Zakres zadań: prowadzenie spraw w zakresie pasa drogowego dotyczących zjazdów, organizacji ruchu, przejazdów nienormatywnych, lokalizacji i zajęcia pasa drogowego.
Weronika Kobus – Referent
pok. 005
tel. 22 512 58 92, kom. 691 888 748
e-mail: w.kobus@wiazowna.pl
swietlice@wiazowna.pl (w sprawach świetlic wiejskich)
Zakres zadań: obsługa rezerwacji świetlic, przygotowywanie projektów umów dzierżawy, użyczenia, użytkowania i najmu oraz kontrola utrzymania świetlic, placów zabaw i siłowni plenerowych.
Wioleta Keler – Referent
pok. 108
tel. 22 512 58 94
e-mail: w.keler@wiazowna.pl
Zakres zadań: prowadzenie spraw w zakresie pasa drogowego dotyczących głównie lokalizacji i zajęcia pasa drogowego w celu prowadzenia robót i umieszczania w pasie drogowym urządzeń obcych.
Łukaszuk Katarzyna – Podinspektor
pok. 005
tel. 22 512 58 95, kom. 603 338 030
e-mail: k.lukaszuk@wiazowna.pl
Zakres zadań: zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.
Radosław Skrzeczkowski – Audytor wewnętrzny
pok. 201
tel. 22 512 58 01
email: r.skrzeczkowski@wiazowna.pl
Data opublikowania strony: 08/01/2016