Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
- wykształcenie minimum średnie o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku;
- staż pracy – niewymagany;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, m.in. ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania sieciami komputerowymi;
- znajomość budowy, obsługi i konserwacji urządzeń klasy PC;
- znajomość środowiska Microsoft;
- posiadanie wiedzy zapewniającej obsługę informatyczną i utrzymanie ciągłości pracy na stanowiskach wyposażonych w komputery;
- prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność w realizacji powierzonych zadań, odporność na sytuacje stresowe, dokładność, dyspozycyjność w czasie spiętrzenia prac;
- wykształcenie wyższe;
- umiejętność redagowania dokumentów urzędowych;
- doświadczenie w administracji publicznej;
- znajomość usługi Active Directory;
- znajomość usługi Hyper-V.
Wymagane dokumenty należy dostarczyć najpóźniej do 28 lutego do godz. 16.00:
- w zamkniętej i opisanej kopercie osobiście do Centrum Usług Wspólnych Gminy Wiązowna w Gliniance, ul. Napoleońska 53 A, II piętro, w godzinach pracy CUW lub przesłać pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych Gminy Wiązowna, ul. Napoleońska 53 A, 05-408 Glinianka z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy nr 1/2025 CUW – młodszy referent ds. informatyki”,
- za pośrednictwem platformy ePUAP.
Więcej informacji udziela:
1) w sprawach merytorycznych Mateusz Żołądek – kierownik działu informatycznego, tel. 22 18 00 027 (wew. 19).
2) w sprawach proceduralnych Elżbieta Piwek – główny specjalista ds. kadr i wynagrodzeń, tel. 22 18 00 027 (wew. 29).