Aktualizacja: 26.09.2025 r.
Najbliższy rok to decydujący moment na realizację dokumentów planistycznych, w skali jaka do tej pory nie miała miejsca w naszej gminie. Dodatkowo zmiany w przepisach skutkują znacznym wzrostem liczby wniosków o decyzje warunków zabudowy.
W celu zachowania płynności realizowanych zadań wprowadziliśmy dni wewnętrzne dla Wydziału Planowania Przestrzennego. Od wtorku do piątku kontakt telefoniczny i bezpośredni z pracownikami merytorycznymi wydziału prowadzącymi poszczególne sprawy – nie będzie możliwy.
Obsługa bezpośrednia oraz telefoniczna mieszkańców będzie nadal realizowana codziennie bez zmian przez wyznaczonego pracownika wydziału w Biurze Obsługi Mieszkańca.
Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracownikami merytorycznymi wydziału, prowadzącymi poszczególne sprawy, możliwy będzie w każdy poniedziałek w godzinach pracy urzędu.


