Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- prowadzenie postępowań w sprawach gromadzenia odpadów w miejscu do tego nieprzeznaczonym, w tym egzekucja obowiązków;
- prowadzenie spraw związanych z usuwaniem azbestu z terenu gminy;
- nadzór nad funkcjonowaniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w tym wystawianie kart przekazania odpadów w bazie BDO;
- sprawozdawczość w zakresie gospodarowania odpadami na terenie gminy, opłaty środowiskowej i aktualizacji bazy azbestowej;
- wydawanie zezwoleń w zakresie opróżniania zbiorników na nieczystości ciekłe.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe;
- 2-letni staż pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- prawo jazdy kategorii B;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności: ustawa z dnia 24.04.2001 r. prawo ochrony środowiska; ustawa z dnia 14.12.2012 r. o odpadach; ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; ustawa z dnia 17.06.1966 r. postępowanie egzekucyjne w administracji; ustawa z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie wyższe o kierunku: ochrona środowiska, administracja lub pokrewne;
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych;
- znajomość oprogramowania w środowisku Windows;
- dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć (decyduje data wpływu do urzędu) do 8 listopada do godz. 12.00, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko w Urzędzie Gminy Wiązowna – oferta nr 23/2022”:
- do Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: nabory@wiazowna.pl;
- za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych.
Więcej informacji udziela Agnieszka Gąska, Wydział Administracyjny, tel. 22 512 58 53, e-mail: a.gaska@wiazowna.pl