Właściciel nieruchomości, na której znajduje się zbiornik bądź przydomowa oczyszczalnia ścieków, jest zobowiązany do podania informacji, takich jak: liczba osób zamieszkałych w danej nieruchomości czy pojemność zbiornika. Może także zostać poproszony o pokazanie umowy z uprawnioną firmą, która zajmuje się opróżnianiem zbiorników bezodpływowych bądź osadników oraz rachunków lub paragonów za wykonanie usługi.
Właścicieli nieruchomości, którzy jeszcze nie złożyli zgłoszenia zbiornika bezodpływowego (szamba) lub przydomowej oczyszczalni ścieków, prosimy, aby zrobili to tak szybko, jak jest to możliwe. Jeżeli zgłoszenie zostało przez Państwa dostarczone do urzędu w poprzednich latach, a dane nie uległy zmianie, nie trzeba tego robić.
Do Państwa dyspozycji, w godzinach pracy urzędu, są pracownicy Wydziału Środowiska i Nieruchomości, tel. 22 512 58 29, e-mail: i.guzowska@wiazowna.pl. Zgłoszenie w wersji edytowalnej jest dostępne na stronie urzędu w zakładce: Załatw sprawę w urzędzie/śmieci oraz pod tekstem.