bip wiązowna bip wiązowna Polska Fundusze EU Czyste powietrze Rodo Ochrona Danych Osobowych Metropolia Warszawska
logo nagłówek
szukaj
=
logo mniejsze
logo wiązowna

Infolinia urzędu:
22 512 58 00

e-mail:
urzad@wiazowna.pl

Wzorowa gmina logo

Mały grant. Zgłoś ofertę na realizację zadania publicznego

Napis NGO ułożonych z klocków - niebieskiego, czerwonego i żółtego
Współpraca z organizacjami pozarządowymi to jeden z priorytetów naszej gminy (Fot: pixabay.com)

Zapraszamy organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do składania ofert na realizację zadań publicznych w ramach art. 19a ustawy (tryb pozakonkursowy).

Dotacje przyznawane są na podstawie Regulaminu przyznawania i rozliczania dotacji w ramach art. 19a ustawy o działalności pożytku  publicznego i o wolontariacie z budżetu Gminy Wiązowna (tryb pozakonkursowy) będącego załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Nr 25.354.2021 Wójta Gminy Wiązowna z dnia 24.02.2021 r.

Zadania publiczne realizowane na podstawie regulaminu muszą spełniać następujące warunki:

1) zadanie publiczne ma być dostępne dla mieszkańców Gminy – zasady uczestnictwa wskazane w ofercie (np. zaproszenie, wstęp wolny);

2) okres realizacji zadania wynosi nie więcej niż 90 dni i musi się odbywać w roku budżetowym, czyli w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia danego roku kalendarzowego;

3) wysokość dofinansowania lub finansowania zadania publicznego nie przekracza kwoty 2000,00 zł (dwa tysiące złotych) na dane zadanie, realizowane w jednej miejscowości w danym roku;

4) jedna Organizacja może złożyć w ciągu roku maksymalnie 2 oferty.

Ofertę należy złożyć nie później niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia realizacji zadania publicznego licząc od następnego dnia po złożeniu oferty.

Więcej informacji udziela Karol Bronikowski z Wydziału Spraw Społecznych, tel. 22 512 58 38, e-mail: k.bronikowski@wiazowna.pl.

Data opublikowania strony: 13/09/2021