Zapraszamy organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do składania ofert na realizację zadań publicznych w ramach art. 19a ustawy (tryb pozakonkursowy).
Dotacje przyznawane są na podstawie Regulaminu przyznawania i rozliczania dotacji w ramach art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie z budżetu Gminy Wiązowna (tryb pozakonkursowy) będącego załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Nr 25.354.2021 Wójta Gminy Wiązowna z dnia 24.02.2021 r.
Zadania publiczne realizowane na podstawie regulaminu muszą spełniać następujące warunki:
1) zadanie publiczne ma być dostępne dla mieszkańców Gminy – zasady uczestnictwa wskazane w ofercie (np. zaproszenie, wstęp wolny);
2) okres realizacji zadania wynosi nie więcej niż 90 dni i musi się odbywać w roku budżetowym, czyli w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia danego roku kalendarzowego;
3) wysokość dofinansowania lub finansowania zadania publicznego nie przekracza kwoty 2000,00 zł (dwa tysiące złotych) na dane zadanie, realizowane w jednej miejscowości w danym roku;
4) jedna Organizacja może złożyć w ciągu roku maksymalnie 2 oferty.
Ofertę należy złożyć nie później niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia realizacji zadania publicznego licząc od następnego dnia po złożeniu oferty.
Więcej informacji udziela Karol Bronikowski z Wydziału Spraw Społecznych, tel. 22 512 58 38, e-mail: k.bronikowski@wiazowna.pl.