bip wiązowna bip wiązowna Polska Fundusze EU Czyste powietrze Rodo Ochrona Danych Osobowych Metropolia Warszawska
logo nagłówek
szukaj
=
logo mniejsze
logo wiązowna

Infolinia urzędu:
22 512 58 00

e-mail:
urzad@wiazowna.pl

Wzorowa gmina logo

Mamy pracę w Wydziale Finansowym

Ogłosiliśmy nabór kandydatów do pracy w Wydziale Finansowym w Urzędzie Gminy Wiązowna w ramach umowy na zastępstwo. Dokumenty można składać do 10 stycznia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:

  1. kontrolowanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;
  2. sporządzanie poleceń przelewu za pomocą systemu bankowości elektronicznej;
  3. prowadzenie Centralnego Rejestru Umów Urzędu Gminy;
  4. ewidencjonowanie i przechowywanie wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów;
  5. ewidencjonowanie kaucji za wynajem świetlic.

Wymagania niezbędne:

  1. o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135);
  2. wykształcenie średnie o kierunku: ekonomia, finanse, rachunkowość;
  3. 2-letni staż pracy;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. znajomość pakietu MS Office;
  8. znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności znajomość przepisów ustawy
    o rachunkowości oraz rozporządzenia ministra finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.

Wymagania dodatkowe (pożądane):

  1. wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, finanse, rachunkowość;
  2. znajomość programów firmy U.I.INFO-SYSTEM R i T Groszek, w szczególności „Księgowość Budżetowa”,
  3. doświadczenie w pracy w księgowości budżetowej.

Wymagane dokumenty można dostarczyć (decyduje data wpływu do urzędu) do:

  • Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub zostały przesłane listem poleconym na adres Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nabory@wiazowna.pl;
  • za pośrednictwem ePUAP

w terminie do 10 stycznia do godz. 12.00, z dopiskiem na kopercie: „Nabór do WF (zastępstwo) – oferta nr 25/2024”.

Więcej informacji udziela:

  • w sprawach merytorycznych Justyna Paplińska-Matera – naczelnik w Wydziale Finansowym, tel. 22 512 58 40,
  • w sprawach proceduralnych Agnieszka Karwowska – naczelnik w Wydziale Administracyjnym, tel. 22 512 58 50.

Data opublikowania strony: 20/12/2024