Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej ksiąg rachunkowych jednostki i organu w zakresie dochodów bieżących i inwestycyjnych;
- dekretacja dokumentów księgowych, przypisywanie prawidłowej klasyfikacji budżetowej i kont księgowych oraz sporządzanie dowodów polecenia księgowania w powyższym zakresie;
- uzgadnianie obrotów i sald kont jednostki i organu oraz stanów na klasyfikacjach dochodów.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zatrudnienie: umowa o pracę, pełen etat;
- wynagrodzenie nie mniej niż 4000 zł brutto miesięcznie, zależne od wykształcenia i doświadczenia;
- praca w budynku przy ul. Lubelskiej 59;
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze;
- w budynku znajduje się winda;
- w pomieszczeniu pracy dojścia, przejścia oraz przestrzeń dla stanowiska pracy uniemożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim;
- stanowisko przygotowane jest do zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością słuchową (pętla indukcyjna);
- brak specjalistycznych urządzeń na stanowisku pracy, umożliwiających pracę osobom niewidomym;
- praca wymagająca obsługi urządzeń: komputera, drukarki, tel./faks, ksero;
- praca związana z kontaktem z podmiotami zewnętrznymi;
- pracodawca stosuje art. 23a ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie o kierunku: ekonomia, finanse, rachunkowość;
- 2-letni staż pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022 r., poz. 530);
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość pakietu MS Office
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzenia ministra finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej oraz w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, finanse, rachunkowość;
- znajomość programów firmy U.I.INFO-SYSTEM R i T Groszek, w szczególności „Księgowość Budżetowa”,
- doświadczenie w pracy w księgowości budżetowej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne uważa się za dostarczone (decyduje data wpływu do urzędu), jeżeli zostały złożone:
- w Biurze Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub zostały przesłane listem poleconym na adres Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres k.lech@wiazowna.pl;
- za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych,
w terminie do 8 września do godz. 12.00, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko w Urzędzie Gminy Wiązowna – oferta nr 13/2021”. Pełna treść ogłoszenia znajduje się pod tekstem lub na BIP pod linkiem: https://bip.wiazowna.pl/
Więcej informacji udziela Agnieszka Karwowska – naczelnik Wydziału Administracyjnego, tel. 22 512 58 50, adres e-mail: a.karwowska@wiazowna.pl