radio button mapa button pieed button pieed button Logo Instagram
logo nagłówek
szukaj bip wiązowna bip wiązowna Rodo Ochrona Danych Osobowych
=
logo mniejsze
logo wiązowna

Infolinia urzędu:
22 512 58 00

e-mail:
urzad@wiazowna.pl

Logo Teraz Polska

Powiat Otwocki. Zmiana organizacji pracy

Powiat Otwocki. Zmiana organizacji pracy

Budynek Starostwa Powiatowego w Otwocku przy ul. Górnej

Starostwo Powiatowe w Otwocku zmieniło godziny pracy i sposób obsługi interesantów. Nowe zasady wprowadzono od 11 maja.

Starostwo Powiatowe od 11 maja aż do odwołania pracuje:

  1. w poniedziałek w godz. 8.00-17.00,
  2. od wtorku do czwartku w godz. 8.00-16.00,
  3. w piątek w godz. 8.00-15.00.

Starostwo pracuje w trybie wewnętrznym, ale umożliwia się interesantom spotkania, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym z pracownikiem danego wydziału lub biura.

W celu załatwienia spraw pilnych należy kontaktować się za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji (kontakt telefoniczny do wydziałów na stronie www), poprzez platformę ePUAP, e-mail: kancelaria@powiat-otwocki.pl lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Otwocku, ul. Górna 13, 05-400 Otwock.

Interesanci mogą również składać pisma wrzucając je w godzinach pracy urzędu w zaklejonej kopercie do specjalnej urny wystawionej przed wejściem do budynku starostwa przy ul. Górnej 13.

Po wcześniejszym umówieniu telefonicznym starostwo umożliwia również interesantom odbiór pism, z wykorzystaniem urny przed budynkiem przy ul. Górnej 13.

Więcej informacji na stronie Starostwa Powiatowego w Otwocku:  http://www.powiat-otwocki.pl/

Foto: By Prajar90 – Praca własna, Domena publiczna

Data opublikowania strony: 12/05/2020