Ogłosiliśmy nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Finansowym w Urzędzie Gminy Wiązowna. Dokumenty można składać do 27 czerwca.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń Wójta w zakresie przyjęcia i zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej;
- obsługa spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem wydatków realizowanych z funduszu sołeckiego;
- wystawianie faktur VAT i not księgowych dotyczących pasa drogowego, prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów budżetowych w zakresie pasa drogowego, prowadzenie centralnego rejestru umów na dzierżawę pasa drogowego oraz bieżące uzgadnianie należności z Wydziałem Inwestycji;
- rozliczanie dotacji przekazanych przez gminę na zadania zlecone do realizacji podmiotom należącym i nie należącym do sektora finansów publicznych;
- prowadzenie egzekucji zaległości z tytułu ewidencjonowanych dochodów.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zatrudnienie na pełen etat;
- wynagrodzenie zależne od wykształcenia, stażu pracy i doświadczenia, nie mniej niż 3600 zł brutto miesięcznie;
- praca w budynku przy ul. Lubelskiej 59;
- stanowisko pracy znajduje się na piętrze;
- w budynku brak windy;
- w pomieszczeniu pracy dojścia, przejścia oraz przestrzeń dla stanowiska pracy uniemożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim;
- brak specjalistycznych urządzeń na stanowisku pracy umożliwiających pracę osobom niewidomym;
- praca wymagająca obsługi urządzeń: komputera, drukarki, tel./faks, ksero;
- pracodawca stosuje art. 23a ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji społecznej
i zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022 r., poz. 530); - wykształcenie średnie o profilu finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie wyższe o kierunku finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne;
- 2-letni staż pracy;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności ustawy o finansach publicznych i rozporządzenia w sprawie wieloletniej prognozy finansowej JST;
- ogólna wiedza o administracji samorządowej;
- znajomość metodologii sporządzania wieloletniej prognozy finansowej jednostki samorządu terytorialnego;
- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych;
- znajomość systemu Besti@ oraz Info-System R. i T.GROSZEK Sp.j.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – (druk do pobrania);
- oświadczenie – (druk do pobrania):
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach niniejszego naboru,
- zgoda na przetwarzanie dodatkowych danych osobowych niewymaganych przepisami Kodeksu pracy i innymi przepisami prawa na potrzeby realizacji procesu rekrutacji,
- o posiadaniu obywatelstwa,
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- dotyczące zniszczenia dokumentów po naborze na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Wiązowna;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach objętych naborem; - kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów niezbędnych do określenia stażu pracy (oświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia);
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga !
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.
Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane. Złożone kopie dokumentów powinny posiadać osobiste potwierdzenie za zgodność z oryginałem dokonane przez osobę składającą ofertę.
W przypadku otrzymania aplikacji kandydata z niepełnosprawnościami, wszystkie elementy rekrutacji po uzgodnieniu są dostosowywane do potrzeb kandydata.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne uważa się za dostarczone (decyduje data wpływu do urzędu), jeżeli zostały złożone:
- w Biurze Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub zostały przesłane listem poleconym na adres Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nabory@wiazowna.pl;
- za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych.
w terminie do dnia 27.06.2022 r. do godz. 12.00, z dopiskiem na kopercie: Nabór na stanowisko w Wydziale Finansowym – oferta nr 11/2022.
Więcej informacji udziela Agnieszka Karwowska – naczelnik Wydziału Administracyjnego, tel. 22 512 58 50, e-mail: a.karwowska@wiazowna.pl