Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- prowadzenie spraw z zakresu kadr, w tym przygotowywanie umów, porozumień, świadectwa; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS;
- prowadzenie spraw z zakresu szkoleń, delegacji, świadczeń lekarskich, ryczałtów samochodowych oraz prowadzenie ich budżetu;
- rozliczanie delegacji służbowych;
- przygotowywanie przelewów diet dla radnych i sołtysów oraz prowadzenie analityki dokonanych wypłat;
- obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie minimum średnie;
- rok doświadczenia w pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych i Kodeks pracy.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie o kierunku zarządzanie, ekonomia i pokrewne;
- doświadczenie w pracy w zakresie objętym naborem oraz w jednostkach samorządu terytorialnego;
- komunikatywność;
- dobra organizacja pracy;
- umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Wymagane dokumenty aplikacyjne uważa się za dostarczone (decyduje data wpływu do urzędu), jeżeli zostały złożone:
- w Biurze Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub zostały przesłane listem poleconym na adres Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nabory@wiazowna.pl;
- za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych.
do 25 lipca do godz. 12.00, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko w Urzędzie Gminy Wiązowna – oferta nr 15/2022”.
Więcej informacji udziela Agnieszka Karwowska – Naczelnik Wydziału Administracyjnego, tel. 22 512 58 50, e-mail: a.karwowska@wiazowna.pl.