Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- procedowanie umów i zamówień do wartości 130 000 zł oraz ich rozliczanie, zgodnie z przedmiotem działania Wydziału Administracyjnego;
- prowadzenie budżetu wydziału i rejestru faktur;
- administrowanie budynkami Urzędu.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie średnie;
- roczny staż pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności znajomość przepisów Regulaminu udzielania w Urzędzie Gminy Wiązowna zamówień publicznych o wartości do 130 000 złotych, instrukcja obiegu dokumentacji finansowo – księgowej w Urzędzie Gminy Wiązowna, ustawy o samorządzie gminnym, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Wiązowna;
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego;
- znajomość klasyfikacji budżetowej;
- znajomość programu Info-System GROSZEK;
- umiejętności organizacyjne, komunikatywność, odpowiedzialność i obowiązkowość.
Wymagane dokumenty należy dostarczyć (decyduje data wpływu do urzędu) do 19 sierpnia do godz. 12.00, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko w Wydziale Administracyjnym – oferta nr 19/2022”:
- do Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: nabory@wiazowna.pl;
- za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych.
Więcej informacji udziela Inga Marczyk, Wydział Administracyjny, tel 22 512 58 51, e-mail: in.marczyk@wiazowna.pl