Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- obsługa kancelaryjno – biurowa Rady Gminy i jej organów;
- przygotowywanie pod względem organizacyjnym sesji Rady Gminy i jej organów, udział w ich obradach i sporządzanie dokumentacji z tym związanej;
- prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej;
- przygotowywanie informacji prasowych;
- obsługa strony internetowej.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie – średnie;
- 2 lata stażu pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- wysokie umiejętności komunikacyjne (pisemne i werbalne);
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, tj. ustawy o samorządzie gminnym, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Wiązowa i Statutu Gminy Wiązowna.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie w pracy w zakresie objętym naborem lub w administracji publicznej;
- biegła znajomość środowiska Microsoft;
- umiejętność redagowania pism urzędowych;
- umiejętność pracy w zespole pod presją czasu;
- samodzielność i dobra organizacja pracy;
- komunikatywność.
Wymagane dokumenty należy dostarczyć do 23 września do godz. 12.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem “Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wiązowna – oferta nr 14/2024” (decyduje data wpływu do urzędu):
- do Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna;
- przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: nabory@wiazowna.pl;
- za pośrednictwem ePUAP.
Więcej informacji udziela:
- w sprawach merytorycznych Elżbieta Różańska – naczelnik w Wydziale Spraw Społecznych, tel. 22 512 58 30,
- w sprawach proceduralnych Agnieszka Karwowska – naczelnik w Wydziale Administracyjnym, tel. 22 512 58 50.