mapa button pieed button pieed button
logo nagłówek
szukaj bip wiązowna bip wiązowna Rodo Ochrona Danych Osobowych Polska Fundusze EU
=
logo mniejsze
logo wiązowna

Infolinia urzędu:
22 512 58 00

e-mail:
urzad@wiazowna.pl

Wzorowa gmina logo

Punkt Obsługi Pasażera w Urzędzie Miasta Otwocka zamknięty od 1 sierpnia

Punkt Obsługi Pasażera w Urzędzie Miasta Otwocka zamknięty od 1 sierpnia

Od 1 sierpnia Punkt Obsługi Pasażera w Urzędzie Miasta Otwocka zostanie zamknięty.

Punkt Obsługi Pasażera mieszczący się w Urzędzie Miasta Otwocka, gdzie można było doładować kartę „Bilet metropolitarny” będzie czynny tylko do końca lipca. Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie zdecydował o zamknięciu punktu ze względu na zapewniony dostęp do automatów biletowych, w które wyposażone są wszystkie tramwaje, autobusy oraz pociągi Szybkiej Kolei Miejskiej.

„Sprzedaż biletów z oferty biletów metropolitalnych została zapewniona za pośrednictwem sieci automatów biletowych stacjonarnych oraz pojazdowych (łącznie ponad 3 200 urządzeń), w których od 1 czerwca br. można nabywać bilety z ww. oferty. Dlatego też dalsze utrzymywanie punktu z przyczyn ekonomicznych nie ma uzasadnienia” – informuje Zarząd Transportu Miejskiego w piśmie skierowanym do Urzędu Miasta Otwocka.

Więcej informacji na temat możliwości doładowania w automatach biletowych Biletu Metropolitalnego, czyli naszej Karty Mieszkańca Gminy Wiązowna „Warszawa+” uzyskasz tu: https://tuwiazowna.pl/bilet-metropolitalny-doladujesz-w-biletomacie/

Data opublikowania strony: 26/07/2022