Zakres zadań to m.in.:
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania pasem drogowym:
- lokalizacji w pasie drogowym urządzeń obcych;
- lokalizacji zjazdów lub ich przebudowy;
- zajęcia pasa drogowego na prowadzenie robót lub umieszczenie urządzenia obcego;
- przekazywania i odbioru pasa drogowego;
- prowadzenie spraw z zakresu zarządzania ruchem;
- prowadzenie spraw dotyczących ruchu pojazdów nienormatywnych.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie – średnie (mile widziane techniczne: drogowe, budowlane);
- 1 rok stażu pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności podstawowa znajomość przepisów
o drogach publicznych, prawa budowlanego, prawa o ruchu drogowym.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie wyższe techniczne (drogowe, budowlane);
- doświadczenie w pracy w zakresie objętym naborem lub w administracji publicznej.
Wymagane dokumenty do 6 lutego do godz.12.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór do Wydziału Gospodarki Komunalnej – oferta nr 2/2023” (decyduje data wpływu do urzędu) należy:
- dostarczyć osobiście do Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna (ul. Lubelska 59, Wiązowna) lub
- przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59 lub
- przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nabory@wiazowna.pl;
- przesłać za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych.
Więcej informacji udziela Agnieszka Karwowska – naczelnik w Wydziale Administracyjnym, tel. 22 512 58 50, e-mail: a.karwowska@wiazowna.pl