bip wiązowna bip wiązowna Polska Fundusze EU Czyste powietrze Rodo Ochrona Danych Osobowych Metropolia Warszawska
logo nagłówek
szukaj
=
logo mniejsze
logo wiązowna

Infolinia urzędu:
22 512 58 00

e-mail:
urzad@wiazowna.pl

Wzorowa gmina logo

Szukamy pracownika do Wydziału Inwestycji

Zrolowane plany architektoniczne
Bez dokumentacji projektowej nie powstanie żadna inwestycja (Foto: pixabay.com)

Ogłosiliśmy nabór na wolne stanowisko w Wydziale Inwestycji. Oferty można składać do 17 marca.

Zakres zadań to m.in.:

  1. przygotowywanie, realizowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych;
  2. udział w odbiorach zadań inwestycyjnych i remontowych;
  3. kontrola rzeczowo-finansowa realizowanych inwestycji przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego;
  4. przygotowywanie materiałów przetargowych, w szczególności projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia oraz prowadzenie zamówień wg. Regulaminu udzielania zamówień publicznych Urzędu Gminy Wiązowna.

Wymagania niezbędne:

  1. o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego;
  2. wykształcenie – średnie (mile widziane techniczne: drogowe, budowlane, sanitarne, elektryczne lub pokrewne);
  3. 2-letni staż pracy;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności znajomość cyklu inwestycyjnego oraz podstawowa znajomość przepisów prawa budowlanego;
  8. prawo jazdy – kat B.

Wymagania dodatkowe (mile widziane):

  1. wykształcenie wyższe techniczne (drogowe, budowlane, elektryczne, sanitarne lub pokrewne);
  2. doświadczenie w pracy w zakresie objętym naborem;
  3. znajomość pakietu MS Office;
  4. umiejętność redagowania pism urzędowych;
  5. dobra organizacja pracy;
  6. komunikatywność i obowiązkowość.

Wymagane dokumenty należy dostarczyć (decyduje data wpływu do urzędu):

  • osobiście do Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub przesałać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: nabory@wiazowna.pl;
  • za pośrednictwem ePUAP.

w terminie do 17 marca do godz. 12.00, z dopiskiem na kopercie: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wiązowna – oferta nr 8/2025.

Więcej informacji udziela:

w sprawach merytorycznych Dariusz Szczęsny – naczelnik w Wydziale Inwestycji, tel. 22 512 58 60,

w sprawach proceduralnych Agnieszka Karwowska – naczelnik w Wydziale Administracyjnym, tel. 22 512 58 50.

Data opublikowania strony: 06/03/2025