Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- przygotowywanie opinii architektonicznych i urbanistycznych, zaświadczeń, wypisów i wyrysów z dokumentów planistycznych oraz innych dokumentów według właściwości wydziału;
- sporządzanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
- przygotowywanie projektów opinii i uzgodnień związanych z budową dróg tranzytowych wraz z czasowymi organizacjami ruchu i podziałami kompetencji;
- aktualizacja danych dotyczących dokumentów planistycznych na portalu sip.gison.pl;
- przygotowywanie zakresu merytorycznego do odpowiedzi na wnioski o informację publiczną w zakresie merytorycznym wydziału;
- tworzenie baz danych przestrzennych w zakresie merytorycznym wydziału na potrzeby koordynacji wewnętrznej działań całego urzędu;
- udzielanie informacji klientom o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wiązowna oraz innych informacji dotyczących możliwości zagospodarowania nieruchomości.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe;
- 4 lata stażu pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie lub uprawnienia spełniające wymogi art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- znajomość obsługi programów obejmujących systemy informacji przestrzennej (np. QGIS, ArcGIS);
- 1 rok stażu pracy w jst;
- umiejętność analizy dostępnych danych przestrzennych na potrzeby powierzonych zadań;
- kreatywność – rozumiana w szczególności jako właściwa diagnoza i umiejętność rozwiązywania problemów przestrzennych;
- doświadczenie w pracy w zakresie objętym naborem;
- biegła znajomość środowiska Microsoft;
- umiejętność redagowania pism urzędowych;
- umiejętność pracy w zespole pod presją czasu;
- komunikatywność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć (decyduje data wpływu do urzędu) do 14 listopada do godz. 12.00 z dopiskiem na kopercie: Nabór do Wydziału Planowania Przestrzennego – oferta nr 25/2025:
- w Biurze Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub zostały przesłane listem poleconym na adres Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nabory@wiazowna.pl;
- za pośrednictwem ePUAP.
Więcej informacji udziela:
- w sprawach merytorycznych Sławomir Burbicki – naczelnik w Wydziale Planowania Przestrzennego, tel. 22 512 58 10.,
- w sprawach proceduralnych Inga Marczyk – naczelnik w Wydziale Administracyjnym, tel. 22 512 58 50.


