Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w ww. zakresie;
- przygotowywanie zaświadczeń dotyczących dokumentów planistycznych, rewitalizacji oraz przygotowywanie wypisów i wyrysów z planów miejscowych/studium;
- prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z planowaniem przestrzennym;
- obsługa klientów w zakresie spraw dotyczących planowania przestrzennego
w gminie; - współpraca przy sporządzaniu projektów planów miejscowych w gminie oraz przy przygotowywaniu projektów uchwał z zakresu planowania przestrzennego;
- przygotowywanie informacji dotyczących pracy Wydziału Planowania Przestrzennego między innymi na: stronę internetową urzędu, BIP, tablice ogłoszeń, do biuletynu „Powiązania”;
- przygotowywanie: archiwizacji, sprawozdań, raportów, rejestrów w sprawach związanych z realizacją powierzonych obowiązków służbowych;
- w zależności od potrzeb udział w oględzinach, wizjach w terenie w ramach wykonywanych zadań.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie – wyższe z zakresu gospodarki przestrzennej, urbanistyki architektury, budownictwa, geodezji, architektury krajobrazu lub pokrewne;
- 2 lata stażu pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności: ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy Prawo budowlane, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie lub uprawnienia spełniające wymogi art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- znajomość obsługi programów obejmujących systemy informacji przestrzennej (np. QGIS, ArcGIS) na poziomie minimum podstawowym;
- umiejętność analizy dostępnych danych przestrzennych na potrzeby powierzonych zadań;
- kreatywność – rozumiana w szczególności, jako właściwa diagnoza
i umiejętność rozwiązywania problemów przestrzennych; - doświadczenie w pracy w zakresie objętym naborem lub w administracji publicznej;
- biegła znajomość środowiska Microsoft;
- umiejętność redagowania pism urzędowych;
- umiejętność pracy w zespole pod presją czasu;
- komunikatywność.
Wymagane dokumenty można dostarczyć (decyduje data wpływu do urzędu):
- do Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub zostały przesłane listem poleconym na adres Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nabory@wiazowna.pl;
- za pośrednictwem ePUAP.
w terminie do 06 grudnia do godz. 12.00, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wiązowna – oferta nr 21/2024”.
Więcej informacji udziela:
w sprawach merytorycznych Sławomir Burbicki – naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego, tel. 22 512 58 10,
w sprawach proceduralnych Agnieszka Karwowska – naczelnik Wydziału Administracyjnego, tel. 22 512 58 50.