bip wiązowna bip wiązowna Polska Fundusze EU Czyste powietrze Rodo Ochrona Danych Osobowych Metropolia Warszawska
logo nagłówek
szukaj
=
logo mniejsze
logo wiązowna

Infolinia urzędu:
22 512 58 00

e-mail:
urzad@wiazowna.pl

Wzorowa gmina logo

Szukamy Pracownika do Wydziału Spraw Społecznych

Damska ręka trzyma srebrny długopis. Pisze nim coś na kartce
(Foto: Adobe Stock)

Ogłosiliśmy nabór na wolne stanowisko w Wydziale Spraw Społecznych. Oferty można składać do 14 kwietnia.

Zakres zadań to m.in.:

1) realizacja zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, przetwarzanie i aktualizacja dokumentów niejawnych;
2) prowadzenie spraw obronnych, w tym:
a) przygotowywanie ludności i mienia na wypadek zagrożenia i wojny,
b) organizacja i przeprowadzenie kwalifikacji wojskowej,
c) przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej w tym zakresie oraz realizowanie ćwiczeń i treningów,
d) opracowywanie i aktualizacja planów oraz innej dokumentacji;
3) realizacja zadań w zakresie zarządzania kryzysowego;
4) wykonywanie zadań w imieniu szefa obrony cywilnej Gminy;
5) prowadzenie działań wynikających z przepisów prawa o zgromadzeniach.

Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe na kierunkach wojskowych, bezpieczeństwa wewnętrznego lub administracji;
3) min 2 – letni staż pracy;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6) nieposzlakowana opinia;
7) znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, tj. ustaw: o samorządzie gminnym, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie informacji niejawnych, o obronie ojczyzny, o ochronie ludności i obronie cywilnej;
8) prawo jazdy kat. B.

Wymagania dodatkowe (pożądane):

1) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych;
2) komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność i obowiązkowość;
3) umiejętność pracy w zespole pod presją czasu.

Wymagane dokumenty należy dostarczyć (decyduje data wpływu do urzędu):

  • osobiście do Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: nabory@wiazowna.pl;
  • za pośrednictwem ePUAP.

w terminie do dnia 14.04.2025 r. do godz.12.00, z dopiskiem na kopercie: Nabór do Wydziału Spraw Społecznych – oferta nr 11/2025.

Więcej informacji udziela:

w sprawach merytorycznych Elżbieta Różańska – naczelnik w Wydziale Spraw Społecznych, tel. 22 512 58 30,

w sprawach proceduralnych Agnieszka Karwowska – naczelnik w Wydziale Administracyjnym, tel. 22 512 58 50.

Data opublikowania strony: 04/04/2025