Zakres zadań to m.in.:
- prowadzenie spraw z zakresu obsługi Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”; przyjmowanie wniosków o dofinansowanie i o płatność;
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji celowej z budżetu Gminy Wiązowna na zadania realizowane w ramach Programu Ochrony Powietrza;
- prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją budynków;
- prowadzenie spraw związanych z realizacją Programu Ochrony Powietrza;
- obsługa oprogramowania systemu wspierającego dofinansowania i inwentaryzacje;
- udział w oględzinach, wizjach i kontrolach prowadzonych w terenie;
- przygotowywanie projektów uchwał w ww. zakresie;
- przygotowywanie sprawozdań i raportów w sprawach związanych z realizacją powierzonych obowiązków służbowych.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie min. średnie;
- min. 2 lata stażu pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- prawo jazdy;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków oraz Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Wiązowna i Statutu Gminy Wiązowna.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, budownictwa, administracji lub pokrewne;
- doświadczenie w pracy w zakresie objętym naborem lub w administracji publicznej;
- biegła znajomość środowiska Microsoft;
- umiejętność redagowania pism urzędowych;
- znajomość dostępnych na rynku dofinansowań dla osób fizycznych (Mój Prąd, Moja Woda, Moje Ciepło, etc.);
- komunikatywność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć do 26 listopada do godz.12.00, z dopiskiem na kopercie „Nabór do Wydziału Środowiska i Nieruchomości – oferta nr 19/2024”.
- w Biurze Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub zostały przesłane listem poleconym na adres Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nabory@wiazowna.pl;
- za pośrednictwem ePUAP.
Więcej informacji udziela:
- w sprawach merytorycznych Iwona Marczyk – naczelnik w Wydziale Środowiska i Nieruchomości, tel. 22 512 58 20,
- w sprawach proceduralnych Agnieszka Karwowska – naczelnik w Wydziale Administracyjnym, tel. 22 512 58 50.