Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- przygotowywanie projektów dokumentów w postępowaniach administracyjnych o ustalenie opłat adiacenckich oraz o ustalenie renty planistycznej;
- przygotowywanie projektów zaświadczeń o dostępie nieruchomości do drogi publicznej;
- prowadzenie spraw związanych z wyłonieniem i bieżącą obsługą wykonawców dokumentacji geodezyjnej i szacowania nieruchomości;
- przygotowywanie projektów uchwał, umów i innej dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw;
- prowadzenie prac związanych z gospodarowaniem i obciążaniem gminnych zasobów nieruchomości;
- prowadzenie rejestrów aktów notarialnych oraz zawiadomień w postępowaniach wieczysto księgowych;
- przygotowywanie wniosków o komunalizację nieruchomości;
- regulacja stanów prawnych nieruchomości – pozyskiwanie dokumentacji, kwerendy, badania hipoteczne, sporządzanie wniosków;
- udział w oględzinach, wizjach i kontrolach prowadzonych w terenie.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie – wyższe;
- 2 lata stażu pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- prawo jazdy kat. B;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności: ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Wiązowna i Statutu Gminy Wiązowna.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- wykształcenie wyższe z zakresu administracji lub pokrewne;
- doświadczenie w pracy w zakresie objętym naborem lub w administracji publicznej;
- biegła znajomość środowiska Microsoft;
- umiejętność redagowania pism urzędowych;
- zdolności analityczne i organizacyjne;
- komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność i obowiązkowość;
- wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można dostarczyć (decyduje data wpływu do urzędu):
- do Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub zostały przesłane listem poleconym na adres Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nabory@wiazowna.pl;
- za pośrednictwem ePUAP.
do 9 września do godz. 12.00, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wiązowna – oferta nr 12/2024”.
Więcej informacji udzielają:
Więcej informacji udzielają:
w sprawach merytorycznych Iwona Marczyk – naczelnik w Wydziale Środowiska i Nieruchomości, tel. 22 512 58 20, e-mail: i.marczyk@wiazowna.pl
w sprawach proceduralnych Agnieszka Karwowska – naczelnik w Wydziale Administracyjnym, tel. 22 512 58 50, e-mail: a.karwowska@wiazowna.pl