Zakres zadań wykonywanych na stanowisku w Wydziale Spraw Społecznych to m.in.:
- obsługa interesantów Biura Obsługi Mieszkańca;
- obsługa korespondencji w systemie elektronicznego obiegu dokumentów;
- odbieranie i przekazywanie korespondencji w systemie ePUAP;
- obsługa Biuletynu Informacji Publicznej;
- obsługa skrzynki pocztowej urzad@wiazowna.pl;
- prowadzenie rejestru faktur oraz przekazywanie ich do poszczególnych Wydziałów Urzędu Gminy.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku w Wydziale Gospodarki Komunalnej to m.in.:
- prowadzenie spraw z zakresu administrowania i zarządzania nieruchomościami pozostającymi w użyteczności publicznej, w tym:
- prowadzenie książki obiektu oraz zlecanie podmiotom posiadającym stosowne uprawnienia okresowych kontroli budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- wyszukiwanie usługodawców, przygotowanie i zawieranie umów dotyczących właściwego gospodarowania mieniem oraz współpraca z wykonawcami zleconych zadań m.in. w zakresie konserwacji, sprzątania, ochrony, monitoringu, utrzymania terenów zielonych, dostaw mediów i usuwania awarii;
- nadzór i egzekwowanie właściwego wykonywania zleconych zadań i obowiązków dotyczących m.in. utrzymania porządku, czystości i estetycznego wyglądu budynków, odśnieżania, usuwania awarii;
- kontakt z najemcami/użytkownikami w sprawach utrzymania i najmu nieruchomości;
- prowadzenie dokumentacji finansowej i technicznej nieruchomości;
- przygotowanie projektów umów użyczenia, najmu, darowizny;
- przygotowywanie sprawozdań i raportów w sprawach związanych z realizacją powierzonych obowiązków służbowych;
- przygotowywanie projektów pism urzędowych;
- obsługa klienta;
- archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonych spraw i zadań.
Zakres zadań pracownik w Wydziale Planowania Przestrzennego to m.in.:
- prowadzenie procedury planistycznej oraz współpraca przy sporządzaniu projektów planów miejscowych w gminie;
- opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i prowadzenie postępowań administracyjnych w ww. zakresie;
- przygotowywanie projektów uchwał w zakresie planowania przestrzennego;
- przygotowywanie zaświadczeń dotyczących dokumentów planistycznych, rewitalizacji oraz przygotowywanie wypisów i wyrysów z planów miejscowych/studium;
- prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z planowaniem przestrzennym;
- obsługa klientów w zakresie spraw dotyczących planowania przestrzennego w gminie;
- obsługa/zasilanie danymi portalu mapowego sip.gison.pl/wiazowna w zakresie planowania przestrzennego;
- przygotowywanie informacji dotyczących pracy Wydziału Planowania Przestrzennego między innymi na: stronę internetową urzędu, BIP, tablice ogłoszeń, do biuletynu „Powiązania”;
- przygotowywanie: archiwizacji, sprawozdań, raportów, rejestrów w sprawach związanych z realizacją powierzonych obowiązków służbowych;
- w zależności od potrzeb udział w oględzinach, wizjach w terenie w ramach wykonywanych zadań.
Wymagane dokumenty aplikacyjne uważa się za dostarczone (decyduje data wpływu do urzędu), jeżeli zostały złożone:
- w Biurze Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Wiązowna, w zamkniętej kopercie lub zostały przesłane listem poleconym na adres Urząd Gminy Wiązowna, 05 – 462 Wiązowna, ul. Lubelska 59;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nabory@wiazowna.pl;
- za pośrednictwem ePUAP.
w terminie do dnia 20.11.2023r. do godz.12.00, z dopiskami na kopercie: “Nabór na stanowisko w Urzędzie Gminy Wiązowna – oferta nr 20/2023″ lub “Nabór do Wydziału Planowania Przestrzennego – oferta nr 21/2023” lub “Nabór do Wydziału Gospodarki Komunalnej – oferta nr 22/2023″.
Więcej informacji udziela Agnieszka Karwowska – Naczelnik Wydziału Administracyjnego, tel. 22 512 58 50, e-mail: a.karwowska@wiazowna.pl