Nasz urząd 31 października odbiera dzień wolny za 1 listopada, przypadający w sobotę. Zaś 10 listopada odpracujemy w sobotę 15 listopada. Wtedy będzie można w godz. od 8.00 do 16.00 załatwić wszystkie sprawy tak, jak w normalnym tygodniu pracy
Gdzie zgłosić awarię, kataklizm np. pożar, przerwę w dostawach prądu, błąkające się lub padłe zwierzęta?
Oto najważniejsze kontakty:
Sprawy z zakresu ewidencji ludności i Urzędu Stanu Cywilnego (zgony): tel. 603 435 500.
Awarie wodociągowe (po godzinach pracy Spółki HYDRODUKT): Główny Specjalista ds. SUW i sieci wodociągowej tel. kom. 603 233 780.
- Konserwator sieci wodociągowej miejscowości: Majdan, Zakręt, Góraszka, Emów, Boryszew, Stefanówka, Izabela, Michałówek, Duchnów, Wiązowna Gminna, Wiązowna Kościelna, Radiówek, Rudka, Żanęcin – tel. kom. 605 242 889.
- Konserwator sieci wodociągowej miejscowości: Rzakta, Glinianka, Kruszówiec, Czarnówka, Bolesławów, Poręby, Wola Karczewska, Wola Ducka – tel. kom. 506 539 005.
- Konserwator sieci wodociągowej miejscowości: Majdan, Zakręt, Góraszka, Emów, Boryszew, Stefanówka, Izabela, Michałówek, Duchnów, Wiązowna Gminna, Wiązowna Kościelna, Radiówek, Rudka, Żanęcin – tel. kom. 607 300 442.
- Konserwator sieci wodociągowej miejscowości: Malcanów, Dziechciniec, Pęclin, Kopki, Kąck, Lipowo – tel. kom. 504 950 809.
Awarie sieci kanalizacyjnej: tel. 663 348 211, 601 841 890, 601 558 846, 603 260 147, 661 993 580 i 605 500 955.
Awarie lub usterki oświetlenia ulicznego należy zgłaszać do firmy ECM Energia S.A.:
- w godz. 8.00 – 16.00 dzwoniąc na nr tel. 512 925 828 lub 500 053 261,
- po godz. 16.00 pisząc na e-mail: serwis.wiazowna@ecmenergia.pl lub wysyłając SMS na nr tel. 500 053 261.
Zgłaszanie awarii sieci energetycznej: tel.: 112, 991 (cała dobę) lub 22 340 41 00.
Wypadek, pożar lub inny kataklizm
W przypadku kataklizmu, wypadków wielkich rozmiarów i groźnych sytuacji, które wymagają zorganizowanej pomocy i interwencji urzędu, 24 godziny na dobę możesz skontaktować się z naszym urzędnikiem Dariuszem Mielcarzem pod nr tel. 603 703 660 odpowiedzialnym za pracę sztabu kryzysowego.
Błąkające się psy i koty
Jeśli trafiłeś na błąkające się zwierzę – psa, kota – postaraj się upewnić, że pies rzeczywiście nie ma właściciela. To bardzo ważne! Sprawdź, czy ma obrożę z numerem telefonu właściciela albo tatuaż. Większość odławianych zwierząt wcale nie jest bezpańska! Zapytaj okolicznych mieszkańców, czy nie znają jego właścicieli. Jeśli to nie pomoże, zadzwoń do nas pod nr kom. 605 874 227. Zaopiekujemy się psem, ogłosimy na naszej stronie internetowej i na facebooku, że trafił do nas. Jeśli nie znajdziemy właściciela, odwieziemy psa do schroniska.
Padłe lub ranne dzikie zwierzę
Jeśli znalazłeś padłe dzikie zwierzę i masz ze sobą telefon komórkowy z funkcją GPS, sprawdź współrzędne. Jeśli nie masz dostępu do GPS, skorzystaj z gminnego portalu mapowego i postaraj się najdokładniej, jak to możliwe, wskazać miejsce interwencji. Znając lokalizację niezwłocznie powiadom Powiatowego Inspektora Weterynarii w Otwocku pod nr tel. 22 779 25 26. To ważne. Zwierzę mogło być chore, co zagraża zwierzętom domowym i ludziom.


