W trosce o Państwa zdrowie, w obliczu rozprzestrzeniającej się pandemii wirusa COVID-19 i stwierdzonych przypadkach zarażenia koronawirusem wśród pracowników urzędu, zmuszeni jesteśmy do zmian w organizacji pracy. Prosimy o kontakt z urzędem tylko w sprawach niecierpiących zwłoki.
Od środy 31 marca budynek urzędu zostaje zamknięty, a obsługa interesantów będzie prowadzona telefonicznie – bez możliwości wejścia do budynku z wyjątkiem pilnych spraw z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego. Na drzwiach urzędu umieszczony zostanie wykaz wszystkich numerów telefonów potrzebnych do załatwienia danej sprawy. Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami:
- Urząd Stanu Cywilnego tel. 22 512 58 06,
- Wydział Podatków tel. 22 512 58 72,
- Wydział Środowiska i Nieruchomości – w sprawie śmieci lub wycinki drzew tel. 22 512 58 25,
- Wydział Planowania Przestrzennego – w sprawie warunków zabudowy tel. 22 512 58 13,
- Pozostałe sprawy pod nr 22 512 58 00.
Dokumenty można będzie składać do urny wystawionej przy wejściu. Można też załatwiać sprawy, pisząc na e-mail: urzad@wiazowna.pl oraz korzystać ze skrzynki na ePUAP: /UrzadGminyWiazowna/SkrytkaESP lub /GminaWiazowna/SkrytkaESP
W związku ze zmniejszoną liczbą dyspozycyjnych pracowników oraz częściowo zdalnym systemem pracy urzędu, uprzejmie prosimy Państwa o wyrozumiałość – niektóre sprawy mogą być załatwiane dłużej niż zwykle.
więcej na temat obostrzeń w całym kraju można przeczytać w: Nowe obostrzenia w całym kraju. Od 27 marca